Vol(vo)houders stellen zich voor.... praatje...plaatje...

Gestart door PieT-5R, 04-11-2008 00:55:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

PieT-5R

Beste Volvofans en Forumtrotters,

Omdat steeds weer blijkt dat zo ongeveer iedereen gek is op plaatjes (voootooooos) hierbij een praatje...plaatje..., waarbij ik mij ervan bewust ben dat dit mogelijk ergens anders op't forum thuishoort. (h.h. moderators...)

Om het toch te verantwoorden kies ik danook als onderwerp;
Vol(vo)houders stellen zich voor.... praatje...plaatje...


... een mooie zonnige dag in oktober....


Zo af en toe kom ik eens ergens waar het heerlijk kijken en fotograferen is. Dat kan zijn i.v.m. een specifieke opdracht voor mijn werk als landschapsontwerper en/of voor de cursus digitale fotografie die ik momenteel volg.
Zo ook afgelopen week.
Ik was op zoek naar een locatie voor het maken van zogenaamde tegenlicht-opnamen. Natuurlijk kun je dan naar bijvoorbeeld een recreatieplas om daar die 'eeuwige' eendjes en meerkoeten vast te leggen op de gevoelige plaat of naar het strand om daar verliefde stelletjes bij ondergaande zon (= ook tegenlicht) te vereeuwigen.

Niet dus...
Dat doet iedereen!

Ik dacht; laat ik eens naar een autosloperij gaan.
Een locatie waar mijn cursusgenoten zich zeker niet zullen ophouden en daarom dus een unieke kans om het nuttige met het aangename te verenigen. Want wat is er mooier dan, met tegenlicht, te kijken wat er voor (bruikbare) Volvo's op een sloperij te vinden zijn.

Echte tegenlicht-opnames heb ik uiteindelijk nauwelijks gemaakt. Wel heb ik een aantal plaatjes geschoten die ik jullie niet wil onthouden.

En waarom wil ik dat niet?
Simpel....

Omdat ik verwacht t.z.t. wat forumhulp nodig te hebben t.b.v. cosmetische werk aan mijn zwarte T5-R.
De plaatjes laten merendeels (trieste) trieste Volvo's zien die ook voor cosmetisch werk in aanmerking komen.

Begrijp me goed.... Gelukkig verkeert die van mij in een veeeeeeeeeeel betere staat!

"geniet" ervan!



Spiegeltje Spiegeltje aan de wand? Wie.....



Alle Volvo's verzamelen.....


... volgende keer ECHT PLANKGAS over die kruising....



sleutel...sleutel.... Waar moet nou toch die sleutel???



Prima verwarming lijkt het... (1)



Beetje te heet gelopen motor???



onkruid vergaat niet...



hoezo....wat ontbreekt waarvan? Je moet't gewoon ruim zien...



480 480... waar staat nou toch die 480.....


...en voor diegenen die in het verleden tips hebben geplaatst waar ik in de toekomst wat mee kan.... Bedankt!


was getekend...


Pieter (PieT5-R)



Ben

Leuk om zo op een andere manier naar wrakken te kijken.
Waar is dit Pieter?

Claudia

Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Snellebaksteen

Mooie manier om je voor te stellen hoor! Ik mis alleen een voootooooo van je eigen ooooootooooooo.  ;D

@ Ben: Ik gok in Hoofddorp.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

multiklep

Wat een gezellige foto's.... Maar zo eindigen de meeste Volvo's uiteindelijk wel! Sadly enough....

D-J

V70 T-5D

PieT-5R

aan Ben;
Leuk om zo op een andere manier naar wrakken te kijken.
Waar is dit Pieter?

...Weteringbrug Z-H...


aan Snellebaksteen;
Mooie manier om je voor te stellen hoor! Ik mis alleen een voootooooo van je eigen ooooootooooooo.

zie mijn voorstelverhaal van 5 oktober j.l. (pag. 3)

groeten,
Pieter

viking_in_shorts


PieT-5R

Mooi gedaan! Waar schiet je mee?


Sinds kort Nikon D300
(heb D70 NL-versie te koop waarmee het ook mooi schieten is/was)


MichielMaas

Pieter, hele mooie foto's . Ik hoop er nog veel meer hier tegen te komen. Heb je ook mooie foto's van je Volvo?

Ben

@Piet, druk even op de knop als je wilt citeren.

PieT-5R

Citeer@Piet, druk even op de  knop
Citeer
als je wilt citeren.

oke..oke..okeeeeee..


(oefening baart kunst)
CiteerHeb je ook mooie foto's van je Volvo?

Speciaal voor Michiel


&


voor de hele goede kijker is er een deukje waar te nemen op't rechtervoorspatbord