Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Hedenochtend is er een nieuwe buis bij de turbo gemonteerd en de V70 doet het weer helemaal.

Hopelijk nu een tijd ongestoord rijden

Chris

Citaat van: Sbv op 06-03-2012 08:59:05
Hedenochtend is er een nieuwe buis bij de turbo gemonteerd en de V70 doet het weer helemaal.

Mooi zo! Goed geregeld. Nu lekker verder hobbelen.

Waren alle 'garantiepunten' ook opgelost?

maruska

Lekker dat hij weer goed rijdt Sander.. Blijft wel een diesel natuurlijk ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: Chris op 06-03-2012 09:02:52

Mooi zo! Goed geregeld. Nu lekker verder hobbelen.

Waren alle 'garantiepunten' ook opgelost?
Niet alles, maar de komende week zullen we wel eea gaan testen. Mogelijk komt er dan nog wel weer wat voorbij.
BLIS is nog wel eens in de war en er dienen nog wat spotrepairs te gebeuren

elianmars

Citaat van: irikro op 06-03-2012 04:41:18
Ja, Sander was daar al in de ochtend en ik ben later vanuit het werk gekomen. Op de terugweg was ik lekker eerder thuis :evil:

;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 06-03-2012 09:49:28
Citaat van: irikro op 06-03-2012 04:41:18
Ja, Sander was daar al in de ochtend en ik ben later vanuit het werk gekomen. Op de terugweg was ik lekker eerder thuis :evil:

;D
hooguit 20 seconden.

)()()sT

Komt er nog een fotootje van je nieuwe bolide? Wat heeft deze gelopen?

maruska

gelopen denk ik weinig.. Sander rijdt er vooral mee ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

grijzev70tdi

En toch mogen er best foto's komen hoor ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Ik zal volgende week wat foto's maken en neerzetten. Momenteel niet echt iets wat geschikt is.

Quota

Ik heb hem al gezien (en erin gezeten ;D) kan niets zeggen over hoe het rijdt, maar zeker na de spotrepairs een hele strakke mooie wagen, en met een lekker geluidje erin :eusa_dance:

Sbv

Citaat van: Quota op 06-03-2012 14:55:14
Ik heb hem al gezien (en erin gezeten ;D) kan niets zeggen over hoe het rijdt, maar zeker na de spotrepairs een hele strakke mooie wagen, en met een lekker geluidje erin :eusa_dance:
Je vrouw is helemaal vergeten foto's te maken met 3 volvo's voor de deur

Ewout Schalkwijk

Je hebt volgende week in ieder geval een lekker ritje voor de boeg.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Ritje van volgende week is ook gelijk een goede test. Morgen weer even de winterbanden eronder leggen voor het geval dat. Sneeuwkettingen kan ik wel thuis laten denk ik zo

Taranis

Ik heb vrienden die er dus ook echt niets van begrijpen dat ik er gewoon zin in heb om vrijdag even lekker ruim 1200 kilometer te sturen :)