Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 12-03-2012 21:14:01
Dat is bespreekbaar hoor. Mogelijk dat ik in een 850 ipv m'n 650 in ga bouwen namelijk, mits die 850 het doet.

We hebben vandaag besloten dat alle snelheidslimieten in Noorwegen in verdubbeld mogen worden. Wat saaaaaaaaaaaai ::)

Ik heb vanmiddag een aanbod van VolvoTech gekregen voor 250,00 euries. Hoef ik de oude niet eens in te leveren. Ik test nu eerst met afgekoppelde iMiv.
Ik begon de dag met een prijsopgaaf van 868,75 euro.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Dat zei ik vanmiddag ook al tegen Sbv, dat 't me niet zou verbazen als de imiv of andere randapparatuur de radio beïnvloedt.

250 euro voor een gebruikte 650 zou ik trouwens zelf niet doen.
Mits de 850 in mijn auto werkt (en dat wil ik wel eerst zeker weten), kun je de mijne voor de helft van die 250 overnemen als je dat wil.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 12-03-2012 21:43:18
Dat zei ik vanmiddag ook al tegen Sbv, dat 't me niet zou verbazen als de imiv of andere randapparatuur de radio beïnvloedt.

250 euro voor een gebruikte 650 zou ik trouwens zelf niet doen.
Mits de 850 in mijn auto werkt (en dat wil ik wel eerst zeker weten), kun je de mijne voor de helft van die 250 overnemen als je dat wil.

Ik weet niet of die gebruikt is, maar wel softwarematig 'schoon' zodat de dealer in NL of in NO de radio gewoon kan programmeren en er zit garantie op. Op zich niet verkeerd.

Jouw aanbod is ook heel mooi, maar ook jouw radio is ruim 300.000 km oud en we kunnen hem niet afmelden (denk ik) voordat die jouw auto uit gaat. Jij hebt toch zo'n hele oude XC? '04 ofzo? :angel: Dat kan het extra lastig maken...

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Hoeveel kilometer heeft die andere radio al gedaan dan?

Als je per se netjes af wil melden (ik geloof niet in die onzin) wil ik best begin april even met beide auto's naar de dealer...

Mijn radio is overigens een '05.

Sbv

IK heb in mijn V70 een HU-850 gezet en deze deed het gewoon, niet afgemeld denk ik, bij Marans gekocht
Je merkt wel als het niet goed gaat dat de verlichting niet werkt en ook de stuurwielbediening

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 12-03-2012 21:59:14

Als je per se netjes af wil melden (ik geloof niet in die onzin) wil ik best begin april even met beide auto's naar de dealer...

Nah ja, in dat geval wordt het steeds interessanter. Weet wel dat er dan een soort kruisbestuiving tussen de Crossmeeuw en mijn XC onstaat. ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 12-03-2012 22:01:17
IK heb in mijn V70 een HU-850 gezet en deze deed het gewoon, niet afgemeld denk ik, bij Marans gekocht
Je merkt wel als het niet goed gaat dat de verlichting niet werkt en ook de stuurwielbediening

Dat wil ik graag voorkomen. Als ik het doe moet het wel goed werken.

Ewøut

grijzev70tdi

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 12-03-2012 22:14:27
Citaat van: Taranis op 12-03-2012 21:59:14

Nah ja, in dat geval wordt het steeds interessanter. Weet wel dat er dan een soort kruisbestuiving tussen de Crossmeeuw en mijn XC onstaat. ;D

Pas er maar mee op ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 12-03-2012 22:14:27

Misschien gaat jouw XC dan ineens een stuk harder van z'n plek :evil:

Ewout Schalkwijk

Trouwens wel apart he, om vanuit het zelfde land een beetje te geiten in het blog van Sbv die waarschijnlijk niet verder dan drie meter van je vandaan zit. :eusa_whistle:
Heeft Sander trouwens mijn adres in z'n RTI kunnen vinden? En anders: hier moet je zijn.

Ewøut

Sbv

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 12-03-2012 22:41:15
Trouwens wel apart he, om vanuit het zelfde land een beetje te geiten in het blog van Sbv die waarschijnlijk niet verder dan drie meter van je vandaan zit. :eusa_whistle:

Je wil niet weten wat voor snode plannen we al gesmeed hebben :evil:

Maar vind jij het handig om je adres zo open en bloot op een publiek forum te zetten? Ik zou het niet doen...

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 12-03-2012 23:11:29
Maar vind jij het handig om je adres zo open en bloot op een publiek forum te zetten? Ik zou het niet doen...

Nou, daar ben ik niet zo bang voor. De noren lezen niet mee (Google Translate maakt er een zooitje van). En degene van wie ik (en m'n XC) het meeste te duchten heb komt over een paar uurtjes al. :evil:

maruska

* maruska heeft de locatie opgeslagen als bezoekadres voor Noorwegentrips ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Vandaag van Olso doorgereden naar Ewout en familie toe na een dagje Oslo gehad te hebben. Waarschijnlijk morgen wel wat foto's