Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

KIM

Prettige vakantie!
Zie je in Hamburg!

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

StefanCJ


UserID6342


petrolhead


Sbv

Net even het stuur overgegeven aan irikro. Inmiddels zijn we ca 100 km Bordeaux af op naar bilbao voor het weekend

Taranis

Zit lekker he, die bijrijdersstoel? ;D

Is ze al aan het mopperen op die slome diesel? :) Goede reis nog even voor 't laatste stukje!

bassethound

Hey Sander en Iris


Ook nog een Prettige Vakantie en Veilige Kilometers.

Houd hem tussen de lijnen en de glimmende kant boven.

Andre en Yvonne

Sbv

Gisterenavond rond 1930 aangekomen in Bilbao. Vandaag naar Gugenheim museum en dan even lekker de stad in.

Reis gisteren prima verlopen. Vanaf Parijs heerlijk stil, alleen jammer van de grote hoeveelheid flitspalen etc. Cruise op 136 km/uur gaat ook nog wel redelijk vlot en zowaar redelijk zuinig.
Wel een vervelend iets met de V70 ontdekt. Redelijk trillen met remmen vanaf 120. Het was er al eerder, daarna een tijdje weggeweest en nu is het er weer.
Na de vakantie maar eens kijken wat en hoe schijven krom zou kunnen, maar dan zou het altijd moeten zijn naar mijn idee en niet enkel vanaf 120 en dan afremmen.
Tijdens gewoon rijden, geen trillingen etc, wel licht naar rechts trekken, maar dat ligt aan mij. Garage meldde na afloop garantie dat het nu allemaal weg was. Ik vermoed zelf wat met draagarm rubbers, er is er 1 vervangen en de andere 3 konden naar mijn idee ook wel.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 08-09-2012 09:03:17
Gisterenavond rond 1930 aangekomen in Bilbao. Vandaag naar Gugenheim museum en dan even lekker de stad in.

Reis gisteren prima verlopen. Vanaf Parijs heerlijk stil, alleen jammer van de grote hoeveelheid flitspalen etc. Cruise op 136 km/uur gaat ook nog wel redelijk vlot en zowaar redelijk zuinig.
Wel een vervelend iets met de V70 ontdekt. Redelijk trillen met remmen vanaf 120. Het was er al eerder, daarna een tijdje weggeweest en nu is het er weer.
Na de vakantie maar eens kijken wat en hoe schijven krom zou kunnen, maar dan zou het altijd moeten zijn naar mijn idee en niet enkel vanaf 120 en dan afremmen.
Tijdens gewoon rijden, geen trillingen etc, wel licht naar rechts trekken, maar dat ligt aan mij. Garage meldde na afloop garantie dat het nu allemaal weg was. Ik vermoed zelf wat met draagarm rubbers, er is er 1 vervangen en de andere 3 konden naar mijn idee ook wel.


Goh, dat trillen klinkt wel heel erg bekend Sander. Zou het een typisch 'N' kwaaltje worden op leeftijd? Geniet van je vakantie met Iris...Hier wordt het aanpakken voor je... :evil:
:eusa_whistle:



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

We gaan het zien allemaal Eiwoe.

Remmerij geen idee wat het is. Misschien heb ik het aan bonken getrapt en zijn de schijven gewoon krom. Mooi excuus voor wat anders dan  ;D

Werken in Noorwegen. Ik dacht kijken hoe jullie de xc van Ronald over aan het bouwen zijn onder het genot van een watertje

Taranis

Citaat van: Sbv op 08-09-2012 09:03:17
Tijdens gewoon rijden, geen trillingen etc, wel licht naar rechts trekken, maar dat ligt aan mij.

Dat ligt niet aan jou want het viel mij ook op. Het is niet zo erg dat ik me er aan ergerde, maar het viel wel op :)

Balen van de remmen. Misschien ook een remvoering in tweeën getrapt? Is mij ook al eens gelukt en toen trilde het ook soms wel en soms niet.

Die draagarmen zou ik gewoon vervangen voor je eigen gemoedsrust, want je hebt het er al een half jaar over ;D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 08-09-2012 09:33:18
Goh, dat trillen klinkt wel heel erg bekend Sander. Zou het een typisch 'N' kwaaltje worden op leeftijd?

Nee, want tijdens remmen is ongeveer het enige moment dat mijn N niet trilt ::)

Citaat van: Sbv op 08-09-2012 10:27:48
Werken in Noorwegen. Ik dacht kijken hoe jullie de xc van Ronald over aan het bouwen zijn onder het genot van een watertje

Nee ik hou wel toezicht ;D

Sbv

Probleem is dat de draagarmen van het nieuwe soort zijn. Ik heb nog een set van oude type liggen, daar hoef ik enkel andere rubbers in te zetten. Een vragen of deze ook kunnen, mogelijk met andere fuse kogels, maar dan mogen die ook gelijk en eventueel stuurkogels, dan is het maar weer compleet klaar aan de voor kant.
Trillen was tijden tripje Noorwegen aanwezig, daarna een tijd weg en soms weer even terug. Remblok in 2 stukken zou kunnen. Gisteren viel het me opeens op dat het meer trillen was. Zou best kunnen daar ik soms bij de afrit van de snelweg het leuk vind om stevig door te remmen.  ;D
Als ik terug ben de boel eens loshalen en kijken wat en hoe. Het komende tripje Noorwegen is met de S70, anders zou ik nog even kunnen kijken bij de V70.

Anyway,
Vandaag naar Gugenheim museum geweest. Heel erg mooi gebouw, echter me wel verbaasd over de werken die er zijn.
Ik ben een soms wat lompe beta boer, maar met wat voor reden zou je 5 cm dikke staalplaten nemen en die neerzetten.
Waarom?
http://www.guggenheim-bilbao.es/secciones/programacion_artistica/nombre_exposicion_claves.php?idioma=es&id_exposicion=64

Ik begrijp kunst simpelweg niet. Wie bepaald er wat kunst is ?

grijzev70tdi

Dat trillen hadden wij ook, na paar keer goed hard remmen (pedaal zit in de bodem, dus zaakje was goed warm) was het weg.
Grolsch, het klinkt al lekkerder