Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Van de week even op het werk eens kijken of we de auto door de APK kunnen krijgen en dan gelijk eens op de brug kijken wat en hoe allemaal nog.

Kwa electriek werkt eigenlijk alles op de rugleuning van passagiersstoel na -> kabel in de rugleuning iets inkorten.(klusje voor vrouwlief)
Bestuurdersstoel is wat doorgezakt -> vervangen zitschuim(mooi klusje voor vrouwlief) of op zoek naar een complet 850 R interieur in goede staat.

Als er uit de APK niet al te veel schokkends komt, Bouke maar eens lief aan kijken voor een goede poetsbeurt.

Airco werkt zowaar en dat is wel zo prettig

KIM

Gefeliciteerd!

Is idd een rotklusje. Ik ben ervaren geraakt, want volgens mij heb ik die zooi in een maand tijd wel 4x losgehad.
Ik wil wel helpen hoor.
Bestel trouwens gelijk de oliepomppakking en O-ring + de krukaskeerring erbij; je hebt de zooi dan toch los en een lekkage van die plek is vreselijk lastig te lokaliseren. Bij mij bleek het uiteindelijk de O-ring te zijn die lekte.

Sbv

Citaat van: KIM op 31-12-2012 20:47:06
Gefeliciteerd!

Is idd een rotklusje. Ik ben ervaren geraakt, want volgens mij heb ik die zooi in een maand tijd wel 4x losgehad.
Ik wil wel helpen hoor.
Bestel trouwens gelijk de oliepomppakking en O-ring + de krukaskeerring erbij; je hebt de zooi dan toch los en een lekkage van die plek is vreselijk lastig te lokaliseren. Bij mij bleek het uiteindelijk de O-ring te zijn die lekte.
Thnx.
Hulp is welkom. Bij Chris heb ik het spul 4 maal los gehad geloof ik voordat het een keer goed dicht was. Even zoeken naar de juiste nummers en het spul woensdag even bestellen. Tandwieltje km is overigens ook defect

elianmars

Ook hier de felicitaties  :)

Noh steeds de foto's niet hier geplaatst?  ;D


Bovendek zit aan de achterbumper vast. Dus je hoeft maar 1 bovendek te vernieuwen.

Ik kom je graag helpen met klussen, San ;)

grijzev70tdi

Ook gefeli met de aanwinst van de banaan ;D Veel klus plezier ermee :) Lijstje is wel stuk korter dan de onze ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

arjen850

Citaat van: Sbv op 31-12-2012 20:52:37
Citaat van: KIM op 31-12-2012 20:47:06
Gefeliciteerd!

Is idd een rotklusje. Ik ben ervaren geraakt, want volgens mij heb ik die zooi in een maand tijd wel 4x losgehad.
Ik wil wel helpen hoor.
Bestel trouwens gelijk de oliepomppakking en O-ring + de krukaskeerring erbij; je hebt de zooi dan toch los en een lekkage van die plek is vreselijk lastig te lokaliseren. Bij mij bleek het uiteindelijk de O-ring te zijn die lekte.
Thnx.
Hulp is welkom. Bij Chris heb ik het spul 4 maal los gehad geloof ik voordat het een keer goed dicht was. Even zoeken naar de juiste nummers en het spul woensdag even bestellen. Tandwieltje km is overigens ook defect

Kom maar hier op de brug met die banaan, doen we het samen Sander :eusa_clap: :eusa_dance: Ik vind dit echt ongeloofelijk leuk, van harte gefeliciteerd..
Heel heel eerlijk, is het toch mijn wens hier eens een gele te hebben... Maar als ik die dan net ga aanpakken als de rode R.........
En dus blijf ik gewoon heerlijk positief jaloers, en ga ik je verrichtingen met plezier volgen Sander :D

Heel veel succes ermee, hoop dat jij en Iris er veel plezier aan mogen beleven.. Mocht je willen dat er op het eind een heuse polijst machine overheen moet, dan ben je welkom ;D

Maarre genoeg geluld, zo dadelijk moet hier de pc uit :eusa_wall: dus kom op met die plaatjes, en heel snel ;D

arjen850

Citaat van: KIM op 31-12-2012 20:47:06
Gefeliciteerd!

Is idd een rotklusje. Ik ben ervaren geraakt, want volgens mij heb ik die zooi in een maand tijd wel 4x losgehad.
Ik wil wel helpen hoor.
Bestel trouwens gelijk de oliepomppakking en O-ring + de krukaskeerring erbij; je hebt de zooi dan toch los en een lekkage van die plek is vreselijk lastig te lokaliseren. Bij mij bleek het uiteindelijk de O-ring te zijn die lekte.

Of je wipt even de motor eruit, dan is het vervangen van thermostaathuisje en de leidingen een klus van 5 min ;D

JeffreyC

Gefeliciteerd! Ben benieuw naar foto's.

Bekijk ook de ontsteking eens voor wat betreft het inhouden, en dan voornamelijk rotor/verdelerkap. De mijn hield ook in/stotterde, bleek de rotor gebroken te zijn.
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

KIM

Arjen, waarom wil jij altijd hetzelfde als ik?  :P

arjen850

Citaat van: KIM op 31-12-2012 21:09:44
Arjen, waarom wil jij altijd hetzelfde als ik?  :P

Meende juist dat het andersom was :P

KIM

Oh,ja? Wie had de R eerder dan?

arjen850


The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Chris

Als je nog hulp nodig hebt met die olieslangen hoor ik t wel, ik weet nog precies hoe t zit na die 4 keer ;D. Ik kom snel ff langs om je nieuwe aanwinst te bewonderen.

Sbv

Bougie kabels zijn uit 1994 !  :eusa_think:
van de week ook maar bestellen dan. Zal ook gelijk bougies meenemen...en even informeren naar lambda sonde.

Poetsen komt wel, eerst even techniek wat doen