Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

MarcoV

Heb er ook 1 in de audi, echt heerlijk met dit weer om in een warme auto te stappen!

MarcoV

Sbv

Citaat van: MarcoV op 24-02-2013 10:10:42
Heb er ook 1 in de audi, echt heerlijk met dit weer om in een warme auto te stappen!

MarcoV
In mijn V70n werkt deze ook lekker.

Zo weer even verder, eerst koelvloeistof halen. Ik dacht genoeg te hebben, maar helaas

Sbv

21....21......45...46.................678..679........

Koelvloeistof erin gedaan, mooi was maar 1 l wat erbij moest en dan even kijken naar de slangklem....helaas was dat niet de oorzaak. Het is een rot stukje pijp.....

Gelukkig zit dit op een erg handige plek. Het wordt dus stuk pijp afzagen en langere rubber slang monteren en dan maar kijken waar het volgende lek gaat komen. Helaas zit het net bij een ophangbeugel.

Hopelijk is het onderdeel nog leverbaar of anders de crea bea manier door stukje pijp afzagen en langere slang erop. Gelukkig heb ik nog wel voldoende lengte liggen

elianmars

Da's mooi k*t, San  :-\

Sbv

even op zoek naar stukje cv pijp (Geen idee of het past) zodat ik hele stuk kan bypasen. Er moeten slangen op met 16mm inwendige diameter en het moet bestand zijn tegen koelvloeistof en weersinvloeden omdat de pijp onder de auto zit

Vanavond verder, straks naar project Roetmeeuw om eens wat meer te kijken

Bouke

Tja het begin van het einde als de standkachel het niet meer doet :eusa_whistle: maar wel jammer weer ;)

Sbv

Citaat van: Bouke op 24-02-2013 11:52:00
Tja het begin van het einde als de standkachel het niet meer doet :eusa_whistle: maar wel jammer weer ;)
1-0 Bouke....

elianmars

Citaat van: Sbv op 24-02-2013 11:47:15
even op zoek naar stukje cv pijp (Geen idee of het past) zodat ik hele stuk kan bypasen. Er moeten slangen op met 16mm inwendige diameter en het moet bestand zijn tegen koelvloeistof en weersinvloeden omdat de pijp onder de auto zit

Vanavond verder, straks naar project Roetmeeuw om eens wat meer te kijken

cv pijp gaat roesten, zeker als het onder de wagen zit. Dan kun je beter een stukje koperen pijp nemen, al durf ik niet te zeggen of dat bestand is tegen koelvloeistof.

MarcoV

Originele slang geen optie om te bestellen?

MarcoV

Bouke

Een rubberen slang ;)

Sbv

slangen heb ik genoeg. Het probleem zit op een stukje metalen leiding. Waarschijnlijk niet meer leverbaar.

elianmars

Citaat van: Sbv op 24-02-2013 18:02:58
slangen heb ik genoeg. Het probleem zit op een stukje metalen leiding. Waarschijnlijk niet meer leverbaar.

Heb je daar een plaatje of foto van?

Sbv

Citaat van: elianmars op 24-02-2013 18:32:22
Citaat van: Sbv op 24-02-2013 18:02:58

Heb je daar een plaatje of foto van?
Het gaat om metalen buizen in het midden.
Deze hebben uitwendige diameter van 16 mm en lengte van 50 cm

Morgen maar koperen pijpje of iets vergelijkbaars erop zetten, dan vervang ik gelijk het hele stuk.

Mooi klusje voor morgenavond

maruska

ideaal zo'n parketvloer in je garage ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 24-02-2013 22:37:21
ideaal zo'n parketvloer in je garage ;D
Inderdaad, zeker omdat het laminaat is