Safraan; Ander Blok

Gestart door Sbv, 03-11-2008 22:30:53

Vorige topic - Volgende topic

Lunadust

Vooruit.

Ik bied €50 voor de hele auto. Omdat het zo'n speciale kleur is.
Techneut, geen dichter.

Died850

Mooi dat de S70R weer goed rijdt! Zou het persoonlijk wel zonde vinden om de V70R te slopen. Ziet er aardig uit en is een leuk kleurtje, lijkt mij technische ook in goede staat?

FrankvdAa

Goed dat de S70R weer helemaal in orde is. Is de afwikkeling met de verzekering vd pomphouder inmiddels ook rond?

Is er i.i.g. geen reden meer om 2e Pinksterdag niet naar Best te komen. ;)
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Sbv

Citaat van: Died850 op 10-05-2016 20:57:55
Mooi dat de S70R weer goed rijdt! Zou het persoonlijk wel zonde vinden om de V70R te slopen. Ziet er aardig uit en is een leuk kleurtje, lijkt mij technische ook in goede staat?
wat kleine optische dingen en een keer goed poetsen

MarcoV

Mooi dat ie weer rijdt Sander!

MarcoV

maruska

demontage... mmm, combineren met een bbq, gaat helemaal goedkomen. maar liever naar een liefhebber ;D
die s70 geeft niet zo snel op, moet alleen getemd worden
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

t5joost

Mooi sander dat de s70 weer rijd. Moet nog even kijken met welke auto ik naar best kom anders de mooie kentekens maar weer naast elkaar zetten. 😁

Sbv

Citaat van: t5joost op 11-05-2016 14:17:29
Mooi sander dat de s70 weer rijd. Moet nog even kijken met welke auto ik naar best kom anders de mooie kentekens maar weer naast elkaar zetten. 😁
Ik weet zo niet of ik naar Best kom. Zal op kalender kijken of vrouw moet werken

Sseventy

Mooi dat de S70R weer goed is! :)  Wat is er allemaal aan gedaan om hem weer goed te krijgen?

Sbv

Nu alles met verzekering opgelost is maar eens serieus denken wat met de V70R te doen. APK is over 3 weken verlopen. Van de week eens kijken of de auto simpel goedgekeurd gaat worden.

Iemand interesse in een V70R Garnet Red als 1 geheel ?. Andere optie is weer eens wat demonteren ook leuk tenslotte

KIM

Ja het is ook al weer zo lang geleden...  ;D

Sbv

De kans is zeer groot dat de V70 binnenkort gedemonteerd gaat worden. Zal zsm een advertentie maken met alles wat er te koop is.

arjen850

Citaat van: Sbv op 02-06-2016 15:30:54
De kans is zeer groot dat de V70 binnenkort gedemonteerd gaat worden. Zal zsm een advertentie maken met alles wat er te koop is.

Das geen nieuws meer, staat her en der al regelmatig beschreven op et forum :P

innocenti

Citaat van: Sbv op 02-06-2016 15:30:54
Heb je al geprobeerd de V70r te verkopen? Ik heb nog geen advertentie voorbij zien komen. Of komt ie niet door de APK?

)()()sT

Ik denk dat ie een vitaal onderdeel nodig heeft 8)