Meten is weten 2009 ( midden, noord en oost Nederland)

Gestart door reneetje, 04-01-2009 13:29:48

Vorige topic - Volgende topic

reneetje

Citaat van: M a r c op 23-01-2009 18:29:42
Citaat van: denkweb op 20-01-2009 20:12:40
Heeft de 850 Club al een datum voor haar evenement? Nog niet gezien in de agenda...  :eusa_think:

Deze is in september, de 26e om precies te zijn  :)

Citaat van: reneetje op 04-01-2009 13:29:48
Vorig jaar half maart zijn we te gast geweest bij Verhoeven Tuning om eens  e.e.a. terug te zien in cijfertjes en grafieken. ;D
Mooi bedrijf en het spul goed voor elkaar , alleen men had moeite de 850 AT te meten. :'(

Is er dit jaar rond deze tijd belangstelling om dit te herhalen , misschien bij een andere bank die wel de AT wagens ook goed kan meten?

;)

Er wordt aan gewerkt ....... :eusa_clap:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Knarf

Ben nog nooit op een meeting geweest, maar hebben jullie al eens aan autoroelfsema in Tynaarlo gedacht? Nieuw pand en vlakbij de A28 halverwege Assen en Groningen. Kweenie of ze dat wel willen of kunnen, maar tis een suggestie.

Wibren

Citaat van: Knarf op 10-02-2009 13:06:17
Ben nog nooit op een meeting geweest, maar hebben jullie al eens aan autoroelfsema in Tynaarlo gedacht? Nieuw pand en vlakbij de A28 halverwege Assen en Groningen. Kweenie of ze dat wel willen of kunnen, maar tis een suggestie.
Hebben die een rollenbank dan  ???
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Hans Duiven

Tynaarlo? Dat  is me net wat te dicht bij mijn rancuneuze werkgever  ;D

Ik heb net wel  haarlak gekocht waarmee ik hoop de politie voor te blijven

Wibren

Hoe staat het met de organisatie hiervan  ??? Gaat het nog wel door :eusa_think:

Joachim1

Niet veel intresse te zien op het lijstje voor een dyno meet bij verhoeven  :eusa_think:
Ik  had er graag bij wilen zijn maar komt niet goed uit op die dag  :eusa_wall:

Mischien een ander keer als er meer animo is ergens anders nog eens een dyno meet in het Oosten organiseren?

V70 classic

Bij het lijst je op pag 1 staan ook banken die alleen voor 2WD zijn.
houd daar rek mee bij  planning dan wel deelname anders sta je als een haas in de klaver  :eusa_shifty:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Wibren

Bedoeling was om dit bij Verhoeven te doen, die hebben juist een hele mooie Superflow AWD bank  :eusa_whistle:

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter