Forumlid onvindbaar: 100€ foetsie! Tips gevraagd!

Gestart door Wout309t, 06-11-2008 12:08:36

Vorige topic - Volgende topic

pooh

er zijn genoeg mogelijkheden om achter een telefoonnummer van iemand te komen.

internet is your friend...............

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

M a r c

Ik gewoon liever het geld i.p.v. z'n telefoonnr  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Turbo-Geek

Pooh, er was een telefoonnummer dat na de laatste confrontatie opeens niet meer werkend was.
Ik betwijfel dat iemand die dan met een ander nummer gaat werken dat dan laat 'listen' in het telefoonboek (anoniem) of kiest voor prepaid oid.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

bupozaanstad

Ik was in gestapt en er achteraan gegaan, kom op zeg het gaat wel over 100 euro, tis geen pakkie sjek hoor. En ik blijf er bij dat ik het van het mod team zwak vind, natuurlijk kan je in de voor het voor de overige forum leden gesloten deel heel veel heen en weer tikken in de mod room maar ik ben van mening dat de mod's hier ook niet op zitten te wachten, 3 maanden is duidelijk te lang dus kom op met de persoon
.

t5karel

Citaat van: bupozaanstad op 06-11-2008 19:20:55
Ik was in gestapt en er achteraan gegaan, kom op zeg het gaat wel over 100 euro, tis geen pakkie sjek hoor. En ik blijf er bij dat ik het van het mod team zwak vind, natuurlijk kan je in de voor het voor de overige forum leden gesloten deel heel veel heen en weer tikken in de mod room maar ik ben van mening dat de mod's hier ook niet op zitten te wachten, 3 maanden is duidelijk te lang dus kom op met de persoon
.
Lintzaag of gehaktmolen nodig? ;D
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Turbobiker

Citaat van: bupozaanstad op 06-11-2008 19:20:55

Heb jij er wat aan als de mods zijn naam vrijgeven? Waarschijnlijk houden ze de advertentie rubriek wel in de gaten voor als deze persoon zich weer meldt. Dan kun je altijd nog aan de bel trekken.
De Tussenpaus

edenmartina

Bel anders die kleine van mij even voor een paar pokemon kaarten is je probleem opgelost

V70geRwin

snel oordelen is zo makkelijk, en die hetze tegen de mods vind ik ook onbegrijpelijk.
en maar klagen dat normen en waarden zo zoek zijn.

wacht op zijn minst op de andere kant van het verhaal en oordeel dan, komt een stuk sterker over.

ben trots op de mods en hun opstelling hierin, hulde daar voor  :eusa_clap:

bupozaanstad

Citaat van: spekkie99 op 06-11-2008 19:55:51
snel oordelen is zo makkelijk, en die hetze tegen de mods vind ik ook onbegrijpelijk.

wacht op zijn minst op de andere kant van het verhaal en oordeel dan, komt een stuk sterker over.

Vind je ,,de andere kant van het verhaal,, na het eerste bericht te hebben gelezen niet een beetje erg laat?
Denk dat er genoeg moeite is gedaan om spullen te krijgen of het geld terug te krijgen ................... toch?

Jan_D.

Citaat van: Laserblue op 06-11-2008 17:26:08

Bij mij hebben 3 weken lang spullen in een schuur, waar ik nooit kom, gelegen omdat de postbode dat makkelijker vond dan een keer terug komen :eusa_doh:

Komt mij bekend voor: pakketje afgegeven vijf huizen verder en geen bericht bij mij in de bus.
Helaas is dat hier vrijwel zeker niet het geval...

Het is hier overigens een forum en geen publieke schandpaal. Dus laat de knokploegen en het grof geschut nog maar even achterwege!

Turbobiker

Citaat van: bupozaanstad op 06-11-2008 20:07:54
Citaat van: spekkie99 op 06-11-2008 19:55:51

Vind je ,,de andere kant van het verhaal,, na het eerste bericht te hebben gelezen niet een beetje erg laat?
Denk dat er genoeg moeite is gedaan om spullen te krijgen of het geld terug te krijgen ................... toch?

Lees nu even goed. Je krijgt geen ongelijk, alleen wordt er niemand veroordeeld.
De Tussenpaus

kyro

en omdat er geen contact meer mogelijk is, zal er weinig
anders over blijven, dan er naar toe te gaan om je euries terug
te krijgen !
met de kans, op niemand thuis

kyro

Marc O.

Heel simpel: ofwel de naam vermelden van de persoon waar het om gaat, ofwel dit hele draadje verwijderen en alleen de eerste post verplaatsen naar het "geërgerd" topic. Wat een typisch Nederlands "zalvend"  en "correct" gedrag toch weer zeg.
...The Nile isn't just a river in Africa...

t5karel

Citaat van: Claudia op 06-11-2008 20:26:56
Citaat van: Marc O. op 06-11-2008 20:24:04
Heel simpel: ofwel de naam vermelden van de persoon waar het om gaat, ofwel dit hele draadje verwijderen en alleen de eerste post verplaatsen naar het "geërgerd" topic. Wat een typisch Nederlands "zalvend"  en "correct" gedrag toch weer zeg.

Mee eens!

Stel toch eens dat de dader een moeilijke jeugd heeft gehad.....http://www.kolobok.us/smiles/he_and_she/girl_mad.gif
Wat dan?Verkracht door z,n tante? ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.