walteRRRs volvootje

Gestart door walter leever, 07-11-2008 19:14:51

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Al ben ik er nooit bij in de buurt durven komen, toch wel jammer te vernemen dat Butch er niet meer is Walter.
Sterkte met het verlies van jullie vriend!.

Vulk

Sterkte Walter, we kennen het gevoel...

UserID6342

henry classic v70

Altijd heel verdrietig om afscheid te moeten nemen van zo'n trouwe vriend......
Sterkte, ook voor de bulldog natuurlijk die z'n vriendje mist
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Bostel

Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!

walter leever

Goed,mensen,ik weet 't is een tijd geleden(maar hoop gebeurd,geen excuus,ik weet 't) :eusa_shifty:
Wat is er gebeurd? ???
Eerst een hoop "gezeik" met de schroefset(FK),dwz,binnen de 2 jaar kapot(goedkoop,blijkt maar weer eens duurkoop te zijn  ;) )
gebeld(wel 100x,maar geen reactie, :eusa_shifty: )
wat nu?  ???
Toch nog maar eens  achter die D2 Racing gegaan,en wat gebeurde er er?

Dit.(dus wel leverbaar;lol)

Tevens ondertussen de bumper steunen vervangen(achter,waren bij mij ook "krokant")en over 2 weken(kon niet eerder,drukte,afspraak bij Dirk,voor nieuwe binnenschermen en 't monteren van de veerpootbrug,achter,)dan neem ik ook mijn achterbumper mee(jaja ,ik weet 't)en kan deze eindelijk gespoten worden,sorry,) :eusa_doh:

gr,walter

peteRRR

Stilte is goud waard,..... 8)

Ziet er serieus uit het D2 setje Walter en succes over 2 weken bij Dirk met de klusjes.

Foto,s zijn ook goud waard. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Bostel

Je kan misschien ook eens vragen bij ast suspension in valkenswaard. Ze hebben geen pasklare setjes voor de volvo, maar deze kunnen ook vering op maat maken.
Ik heb daar toch al positieve reacties van gehoord.

BOV

Citaat van: Bostel op 17-06-2011 10:41:01
Je kan misschien ook eens vragen bij ast suspension in valkenswaard. Ze hebben geen pasklare setjes voor de volvo, maar deze kunnen ook vering op maat maken.
Ik heb daar toch al positieve reacties van gehoord.

AST onderstellen zijn van superieure kwaliteit, misschien wel vergelijkbaar met KW of zelfs Ohlins, maar de
prijs is er ook naar.

Heb ooit voor school een onderstel laten ombouwen naar AST schroefset, weet alleen de precieze kosten niet meer...
I take pictures and build stuff...

Bostel

Van prijs kan ik het niet zeggen, maar mijn pa is daar geweest met zijn moto om een AST achterveer en schokdemper te laten monteren en die was er toch zeer tevreden van. Ook van hun dienst na verkoop want hij vond de moto in het begin wat te hard afgeveerd en toen hebben ze gratis een zachtere veer gestoken. Wel met inruil van de hardere natuurlijk.

M a r c

Dat D2 ziet er exact hetzelfde uit al XYZ.... alleen paars geanodiseerd in plaats van geel.... mooi setje  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

walter leever

Citaat van: M a r c op 18-06-2011 09:57:01
Dat D2 ziet er exact hetzelfde uit al XYZ.... alleen paars geanodiseerd in plaats van geel.... mooi setje  ;D

Ja,heb 't net effe bekeken bij jouw in de webshop,lijkt idd precies 't zelfde(wel veel betere kwaliteit dan die FK's  ;) )

walter leever

Ow ja,nog iets gekregen voor mijn verjaardag,een leuk kleinood dat dus ook geplaaatst kan worden over 2 weken,bij Dirk.

gr,walter

ps,besteld door mijn jongere broer met de uitleg dat 't voor walter's auto was,Marc wist wie hij bedoelde(perfecte levering trouwens. :eusa_clap: )

walter leever

Zo mensen de Volvo is weer terug,van een "uitstapje"naar LPG technieken. ;)

Voorzijde zat er al op,maar heeft Dirk een beetje beter afgesteld en nieuwe binnenschermen geplaatst(waren kapot gereden door die slechte schokbreker) :eusa_wall:
Je ziet er wel niet veel van op deze foto(maak wel een betere.  ;) )

Tevens is de achterveerpootbrig geplaatst.

Vering achterkant moet effe iets voor gedraaid worden(is origineel conisch en deze set gebruikt een rechte,zal voor volgende week ergens zijn) :eusa_pray:

En de bumper opgehaald,zijn wat aanpassingen aangedaan(trekhaak en grotere ruimte voor de Ferrita. ;D )
Zal 'm deze week eens binnengooien bij de spuiter. ;)

walter

peteRRR

Citaat van: walter leever op 28-06-2011 20:29:26

Zal 'm deze week eens binnengooien bij de spuiter. ;)

walter

Vind ik ook Walter,...geen woorden maar daden. ;D

Groet. ;)
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla