Honden

Gestart door MICHEL306, 09-11-2008 10:52:44

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: mehn op 09-11-2008 17:00:23
Citaat van: FGG op 09-11-2008 13:07:07
€. 51,50 incl. BTW, excl. korting

Dat is iets anders. Die bak zal een stuk duurder zijn.

Citaat van: MICHEL306 op 09-11-2008 10:52:44
Gelukkig had ik deze keer een oude slaapzak neergelegd maar de vraag is dus is er iets voor de kofferruimte te krijgen wat makkelijk schoon te maken is en voor de honden toch lekker ligt.Ik weet dat er pasklare plastic bakken te krijgen zijn die je zo in je achterbak kan leggen maar zijn die er ook voor mijn roffel? weet iemand iets ?  alvast bedankt ook van de honden 

Maar voldoet wel aan de vraag.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

mehn

Citaat van: FGG op 09-11-2008 19:49:00
Citaat van: mehn op 09-11-2008 17:00:23
Citaat van: FGG op 09-11-2008 13:07:07
€. 51,50 incl. BTW, excl. korting

Dat is iets anders. Die bak zal een stuk duurder zijn.

Citaat van: MICHEL306 op 09-11-2008 10:52:44
Gelukkig had ik deze keer een oude slaapzak neergelegd maar de vraag is dus is er iets voor de kofferruimte te krijgen wat makkelijk schoon te maken is en voor de honden toch lekker ligt.Ik weet dat er pasklare plastic bakken te krijgen zijn die je zo in je achterbak kan leggen maar zijn die er ook voor mijn roffel? weet iemand iets ?  alvast bedankt ook van de honden 

Maar voldoet wel aan de vraag.

Moet ik de zin erna bold maken? :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

pooh

Citaat van: Laserblue op 09-11-2008 19:02:25
Citaat van: pooh op 09-11-2008 18:10:57
die mat is inderdaad heel gemakkelijk schoon te maken en met een hond eigenlijk onmisbaar.

Tegen de wagenziekte kun je je hond een klein stukje gember geven, half uurtje voordat hij de auto in moet. ;)

gaat ie dan ervoor al over z'n nek?  ;D

;D

nee

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

darius

stuur maar een pb als je meer wil weten hoe je hond aan de wagen te wennen.
No show, only go.

MICHEL306

heb de oplossing. riemen aan de trekhaak en gaaaaan   :angel:

V70 classic

Karretje en hogedrukreiniger.
ideaal.

grts Ronald
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

widebody

of je knoopt zo'n antistatische strip onder de auto. voor een paar euro bij halfords ofzo.

michiel

Citaat van: widebody op 06-10-2010 09:57:53
of je knoopt zo'n antistatische strip onder de auto. voor een paar euro bij halfords ofzo.

En dat helpt waartegen? Of waarmee?
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

widebody

meestal word wagenziekte veroorzaakt door statische electriciteit. deze strip "aard" je auto als 't ware als je stilstaat.krijg je ook geen schok meer bij 't utstappen.

antraciet

hier zo'n rubber mat incl hond die eigenlijk alleen maar in de auto wil liggen 

ps dit is een mat voor een classic ;)

daytonawim

Gewoon op de achterbank, hond kotst niet in de auto dus alles blijft lekker schoon, muv de zijramen

antraciet

en de haren?

daytonawim

Citaat van: widebody op 06-10-2010 10:04:31
meestal word wagenziekte veroorzaakt door statische electriciteit. deze strip "aard" je auto als 't ware als je stilstaat.krijg je ook geen schok meer bij 't utstappen.

Die heb ik een keer laten monteren, 1 ritje van 1000 kilometer ( plankgas door D) en dat stome ding was al weer versleten.

daytonawim

Citaat van: antraciet op 16-01-2011 23:20:46
en de haren?

Die langharige Oud Duitse Herder verliest nagenoeg geen haar (buiten de rui om) en
op alcantara met leer no chance.

Maar IDD een stokhaar daar wordt je echt droevig van.

antraciet

Je moest eens weten hoe de kofferruimte zonder zo'n bak er uit gaat zien met een labrador  :eusa_sick: Die haren 2x per jaar dat wil je niet weten en zwemmen vindt ie ook nog geweldig Dus...