Bekleding achterklep V70

Gestart door PininFan, 05-11-2008 22:00:37

Vorige topic - Volgende topic

PininFan

Sinds ik 2 weken geleden mijn V70 heb zit de bekleding van de achterklep los. Vanmorgen maar eens bij de dealer langsgegaan voor nieuwe klemmetjes. Aan de onderzijde zit hij nu weer perfect, maar aan de bovenkant onder de achterruit is hij na 2 keer dichtgooien weer los. Wie heeft een goede oplossing voor deze bevestiging? Ik heb de klemmetjes in het staal van de achterklep geschoven en daar de bekleding ingeklickt. Dat werkt dus niet. Doe ik het verkeerd of komt dit vaker voor?

Groet,

Walter

Snellebaksteen

Als de bekleding het zelfde werkt als bij de 850 werkt het beter andersom: eerst alles aan de bekleding vast maken en dan voorzichtig en goed mikkend de klemmetjes in het metaal schuiven. Kijken door de achterruit!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

T-5 Jack

Als jouw klemmetjes uit de bekleding schieten kun je er een reparatiesetje voor halen bij de dealer, de gaten in de bekleding willen nog wel eens uitlubberen. Dit setje bestaat uit een 4-tal metalenplaatjes welke je aan de bekleding kunt vastschroeven waar de klemmetjes tenminste weer goed in vast zitten. Weet niet precies wat het kost maar het is niet veel en scheelt weer een hoop ergernis.

nhoncoop

Zo'n reparatiesetje kost rond de 10 euro, ik heb het een maand geleden op mijn 850 gemonteerd. Het is een kwartiertje werk en dan zit het weer goed vast. In het rparatiesetje die ik had zaten naast de metalenplaatjes ook nieuwe klemmetjes bij (zie foto).