Klassiekers langer in de schuur

Gestart door Ben, 12-11-2008 18:57:57

Vorige topic - Volgende topic

EVV

Citaat van: Rogers XC 70 2000 link=topic=29782.msg599108#msg599108
Dit lijkt een beetje op onverschilligheid, correct me if I'm wrong.
Mensen mogen, en zeker op een forum, rustig hun mening verkondigen... en ik ben t met Thuur eens.... je hoeft je niet alles vanuit Den Haag door de keel te laten duwen. Vraag is alleen of het de dames en heren in Den Haag ook maar iets uitmaakt wat "het volk" er van denkt. Maar als je je stem helemaal niet laat horen, zal er in ieder geval niets gebeuren.
De beste manier om de regering af te rekenen, is door radicaal anders te gaan stemmen... helaas is het tijdsperspectief van veel kiezers maar beperkt tot een aantal weken... de politici maken daar dankbaar gebruik van door kort voor de verkiezingen zieltjes te gaan winnen met de bekende loze beloftes... (die de meeste mensen vervolgens na een x-aantal weken ook weer vergeten zijn)
Ongeveer zoals afgelopen verkiezingen bedoel je, met een enorme winst voor de SP? Daar hebben de huidige partijen zich ook niets van aangetrokken, PvdA en CDA wilde maar al te graag met elkaar regeren, de met de CU voor de meerderheid. Maken we een speciale (zoethouder) ministerpost voor hun, want wie wil er nou niet in de regering zitten, lekker macht over de burgers uitoefenen!

thuur

Citaat van: Turbo-Geek op 27-11-2008 15:08:45
Nou precies, dus wat verandert er ?? Juist ja in grote lijnen helemaal niks.... blabla...

Als je daar maar hard genoeg in gelooft en blijft verkondigen dan is dat ook zo ja. In mijn ogen een erg passieve en negatieve houding waarmee je niet ver zult komen in je leven. Maar goed, het kan een aangeboren endorfine en/of serotonine tekort zijn, dan kun je er niets aan doen.

Sommigen willen wel graag steeds een stapje verder dan het geijkte pad. Of juist de andere kant op lopen. Iedere keer een sneer is echt wel doodvermoeiend. Overigens zal een out-of-the-box denker dat juist als stimulans ervaren om aan te tonen dat de azijnpissers er wel degelijk naast zitten.

De meesten weten echt wel wat er binnen bepaalde grenzen mogelijk is. En bevallen die mogelijkheden niet, nou dan wordt er gekeken hoe de grenzen verlegd kunnen worden. We hebben veel te danken aan grensverleggende mensen.

Gr 8)

Turbo-Geek

Geen excuses nodig hoor, ik schrik niet van dit soort opmerkingen die duidelijk de onmacht tentoon spreiden.
Verbeter de wereld (want je kan als individu echt een verschil maken toch ?) begin bij jezelf, want als ik het goed lees ga jij WEL de grenzen opzoeken en die zonodig verleggen ..... Ik vrees dat je (as usual) niet verder zult komen dan overloos gelul over zaken waar je geen ruk aan kunt veranderen.
Maar ik hoor het wel Thuur, als jij als 'Out of The box' denker de Nederlandse aankomend Oldtimer liefhebber gaat redden en ervoor gaat zorgen dat er kamervragen gesteld zullen worden  :eusa_whistle:
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

bassie81

bespraar je de moeite als je denkt dat je ergens invloed op uit kunt oefenen, de lijnen zijn allang uitgezet, ambtenaren zijn jarenlang bezig om hun paradepaardjes onder de aandacht te brengen en steun te winnen.
De ene maatregel wordt uitgeruild voor instemming van een partij op een reeks andere maatregelen.

Zo komt het dat we nu prachtige stickers hebben op de lantaarnpalen langs de A12, zo komt het dat men tijd en energie besteedt aan een minitrajectcontrolesysteem bij een benzinepomp om jouw een rood stoplicht te geven als je binnen 3 minuten het pomopstation weer verlaten hebt.

Pappen en nathouden, dat ios waar Nederland voor staat.

Het feit dat we het relatief gezien goed hebben is zeer zeker niet te danken aan onze overheid, die heeft andere dingen aan haar hoofd.

Erik_M.

Hierbij een link naar de site van de FEHAC met een bericht over vrijstelling van klassiekers voor de houderschapsbelasting.

gRoet
eRik

http://www.fehac.nl/home/_site/actueel.html

thuur

Citaat van: Turbo-Geek op 27-11-2008 20:13:14
Geen excuses nodig hoor, ik schrik niet van dit soort opmerkingen die duidelijk de onmacht tentoon spreiden.
Verbeter de wereld (want je kan als individu echt een verschil maken toch ?) begin bij jezelf, want als ik het goed lees ga jij WEL de grenzen opzoeken en die zonodig verleggen ..... Ik vrees dat je (as usual) niet verder zult komen dan overloos gelul over zaken waar je geen ruk aan kunt veranderen.
Maar ik hoor het wel Thuur, als jij als 'Out of The box' denker de Nederlandse aankomend Oldtimer liefhebber gaat redden en ervoor gaat zorgen dat er kamervragen gesteld zullen worden  :eusa_whistle:

Ik heb in mijn eigen "wereld van beperkingen" al aardig wat weten te bewerkstelligen. Buiten de paden van de doemdenkers inderdaad.

Maar goed, laten we het weer over feiten hebben: Er veranderen soms wel dingen.. In ieder geval goed nieuws;
de 850 wordt wel een klassieker! :D

http://www.automobielmanagement.nl/nieuws/auto-economie-binnenland/nid13052-klassieke-autos-vanaf-30-jaar-belastingvrij.html

Gr 8)

Vulk

KIM

Nadeel is wel dat ik pas halverwege ben...

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Boeijke

Nog maar 11 jaar  :eusa_dance:

:eusa_shifty: das nog wel heel lang

ulkeman

740 nog een jaartje :eusa_dance:

850 nog wat langer grmllbll

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Snellebaksteen

Ik heb gelijk een bod op een 740 uit 87 gedaan...
:eusa_shifty:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Boeijke

Mmm....

De 740 hier nog 9 jaar.

mjansen

ulkeman

Citaat van: Snellebaksteen op 20-11-2011 21:29:53
Ik heb gelijk een bod op een 740 uit 87 gedaan...
:eusa_shifty:

die dingen kosten idd niks ;D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen