carkit V70

Gestart door Paul Arnold 0101009, 06-10-2003 19:39:29

Vorige topic - Volgende topic

Paul Arnold 0101009

Roffelaars,

Ik heb mijn 850T5 '95 ingeruild voor een 97-er V70 2.5 10V, Ik weet dat ik heel wat PK's inlever, maar zoonlief heeft inmiddels zijn 4 e prent binnen gekregen. Maar nu mijn vraag. De V70 is full option. Hoe kan je een Nokiacarkit voor de 3310, 3510 aansluiten op de geintregeerde mike en luidspeker van de linker hoofdsteun? Is dat zomaar te doen of zijn hier passende stekkers voor. Ook andere tips zijn welkom.

Paul.

s©ub@

paul;

als je de beschermkap van het middenconsole afhaalt aan de bestuurderzijde naast de stoel kom je als het goed is een grote of twee kleine connectors tegen; deze zijn voor de microfoon en de luidspreker in de stoel...

zoals ik het bij de V70 hier gedaan heb is gewoon ff uitmeten welke connector voor welk apperaat is en dan de CK van nokia (met behulp van zelfgemaakte) verloopstekkers aansluiten... dit werkt perfect

suc6

(eventueel een optie zou kunnen zijn een bluetooth setje erin te zetten; maar dat loopt behoorlijk in de prijzen)
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Jur

Citaat van: scub@ op 06-10-2003 21:33:55
eventueel een optie zou kunnen zijn een bluetooth setje erin te zetten; maar dat loopt behoorlijk in de prijzen

Bluetooth is geen optie, want dit wordt niet door de 3310 & 3510 ondersteund.