Daaaaag Volvo.....

Gestart door Johann, 25-09-2003 13:46:27

Vorige topic - Volgende topic

Johann

Joeri

Je wint het niet van die rooie rakker?  :D

Trouwens, die bovenste foto is fototechnisch dik in orde zeg! Mooi  :-*
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

devnull

Dat ook die Audi je het nageven gaf had ik niet verwacht.. ;)

Entuscan

Citaat van: devnull op 25-09-2003 14:35:51

Denk dat het moeilijk planken is in (net voor) een bocht met een cameraatje in de hand
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Johann

Citaat van: devnull op 25-09-2003 14:35:51

Tsja.. RS6.. Kom ik toch nog 170 PK tekort  ;)

devnull

Vet!
Het lijkt wel of die RS6 die Ferrari probeert bij te benen..ik denk als die rooie ECHT op het pedaal trap dat ie RS6 dan nog steeds blijft kleven....

V70R

Citaat van: Johann op 25-09-2003 15:50:08

Tsja.. RS6.. Kom ik toch nog 170 PK tekort  ;)

Dan had je met je "oude" S60 een stuk verder gekomen.. ;)
V70R Saffron '98 FWD - MT
MTE custom mapping / Aluminium IC / Aquamist 1S / 465cc / MSD Blaster / Magnecore KV85 / HPI /  Ferrita 2.5" & 3" dp racecat / Veerpootbrug voor & achter / IPD stabilisator / KW V2 / AM DB9 330MM Brembo met S60R remschijven / Pagid Blauw remblokken

BartRas

Toch mooi he, er staan in NL nog 2 F-40's op kenteken, de ene is van Krooymans himself. De andere weet ik niet. Waar was dit?
there is no substitute for PK's

Johann

Citaat van: devnull op 25-09-2003 16:17:54

Vet!
Het lijkt wel of die RS6 die Ferrari probeert bij te benen..ik denk als die rooie ECHT op het pedaal trap dat ie RS6 dan nog steeds blijft kleven....

Volgens mij hoorden ze bij elkaar, foto van de RS6 is op de afrit en ze gingen beide richting Ferrari dealer.

Citaat van: BartRas op 25-09-2003 16:26:37
Toch mooi he, er staan in NL nog 2 F-40's op kenteken, de ene is van Krooymans himself. De andere weet ik niet. Waar was dit?

A35 afslag Hengelo. Ferrari Munsterhuis zit daar op het industrie terrein.

HaRdCoRe-WeZ

How do you know that? Ik bedoel, hoe weet je dat er 2 F40's op kenteken staan?
Verder leuke foto's Johann, jij hebt ook altijd een digitaal cameraatje in je auto heh!  ;D Dan krijg je wel leuke dingen zoals dit jah!

BartRas

Kom uit Hilversum, en loop nog wel eens binnen bij de heren. Wah wah wah.. Heb zelf niet zo'n ding hoor, maar een kennis wel, en die staat daar geparkeerd/gestald. Hij vraagt mij zo nu en dan dat ding op te halen.  ;D En vandaar dat ik dit weet, althans, door vertel wat zij mij zeiden.
there is no substitute for PK's

BenC70ES

Citeerik denk als die rooie ECHT op het pedaal trap dat ie RS6 dan nog steeds blijft kleven....

Dat denk k toch echt niet hoor...  :P

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Wil

Zo, de blauwe Audi hebben we tijdens de middagwandeling op het industrie terrein gezien, om heel kort te zijn: de ASO; meerdere rondjes veel te hard te rijden bij de bedrijven  Munsterhuis , Baan enz. op een plek waar het niet kan, en dat terwijl de A35 op een steenworp afstand ligt.

Guido_Smit

Citaat van: Wil op 25-09-2003 19:11:11
Zo, de blauwe Audi hebben we tijdens de middagwandeling op het industrie terrein gezien, om heel kort te zijn: de ASO; meerdere rondjes veel te hard te rijden bij de bedrijven  Munsterhuis , Baan enz. op een plek waar het niet kan, en dat terwijl de A35 op een steenworp afstand ligt.

Dat is nou het verschil tussen Volvo en Audi rijders  ;D

Guido.

PJ-T5R

Staat in Lichtenvoorde bij Kobus Tuning een RS4 te koop, ga morgen even kijken. KIJKEN dus, ga hem niet kopen, echt niet. Beloof het nu aan jullie allemaal, IK GA HEM NIET KOPEN.
;D ;D ;D

PJ