ik was eral maar de t5 nog niet

Gestart door mistah-mike, 15-11-2008 22:32:31

Vorige topic - Volgende topic

Turbobiker

Nog een weekje....

en dan ben je het allemaal weer gewend... :eusa_whistle:

Veel plezier er mee tot die tijd :evil:

O ja, diverse mensen kunnen je helpen. Toverwoord: chiptuning ;D
De Tussenpaus

mistah-mike

haha ja ik weet het toen ik de glt had heb ik mij ook heel goed ingelezen over de t5 wagens maar wil hem eerst onder de kap  helemaal goed hebben voordat    chippen  enzovoort aan de orde is ;D  wil hem daarna van buiten weer helemaal strak hebben en tegen die tijd  kijken we wel us weer haha :evil:
Citaat van: Turbobiker op 17-11-2008 16:42:11
Nog een weekje....

Kees T5

Gefeliciteerd met een pracht T5 machine. 
Veel plezier en suc6 met de voorgenomen werkzaamheden. Overigens wel makkelijk een broertje "bij de hand". :eusa_clap:
Just had fun in the DRIVERS SEAT

mistah-mike

sterker nog als ik niet zoon handig broertje had kon ik die wagen lastig op de weghouden aangezien mijn broer monteur is bij de scania kan hij daar een hoop doen  voor mij en de auto;)
en zelf ben ik kok dus ja kan er moelijk met een koksmes aan gaan sleutelen snap er wel een beetje van hoor maar mijn broer heeft er tog niet ietsje pietsje meer kennis over hehe ;)
Citaat van: Kees T5 op 18-11-2008 15:33:56
Gefeliciteerd met een pracht T5 machine. 
Veel plezier en suc6 met de voorgenomen werkzaamheden. Overigens wel makkelijk een broertje "bij de hand". :eusa_clap:

francois

mistah-mike

woensdag of zaterdag  de 18 inch r velgen ophalen eens kijken of dat gaat passen mischien dat iemand ze even wil photoshoppen en onder mijn machine  :eusa_dance: ,Moest tog nieuwe banden hebben en aangezien  je dan tog  de beurs in moet   ga ik liever meteen ook voor nieuwe velgen   gr mike  ;D

fbm

Is wel even een verschil of niet dan?  ;D

Citaat van: BOV op 17-11-2008 14:15:50
Nog even nieuw type achterlichten erin en 17" en hij is af...

Ookal doe je dat, hij komt toch nooit af! altants, zo lijkt het bij mij  :eusa_think:

Citaat van: Emiel op 17-11-2008 15:17:19
Die kleur... :o :eusa_drool:

Mooi toch!  :eusa_clap:

Citaat van: mistah-mike op 23-11-2008 17:59:35
woensdag of zaterdag  de 18 inch r velgen ophalen eens kijken of dat gaat passen

Moet je niet doen  :eusa_naughty: lijken je remmen zo klein!

Misha

Citaat van: Turbobiker op 17-11-2008 16:42:11
Nog een weekje....

En dan heb je weer een week.... :evil:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

bupozaanstad

Citaat van: mistah-mike op 18-11-2008 16:27:16
sterker nog als ik niet zoon handig broertje had kon ik die wagen lastig op de weghouden aangezien mijn broer monteur is bij de scania kan hij daar een hoop doen  voor mij en de auto;)
en zelf ben ik kok dus ja kan er moelijk met een koksmes aan gaan sleutelen snap er wel een beetje van hoor maar mijn broer heeft er tog niet ietsje pietsje meer kennis over hehe ;)

Nou collega met een Sabatier kan je aardig aan de slag, hoewel een Hendi ook niet slecht is.

mistah-mike

Haha das een ding wat zeker is:P  als ik een beetje geluk heb is met kerst het nieuwe bedrijf af waar ik werken ga met hagelnieuwe keuken en alles erop en deraan vind dat wel een leuk kerstcadeau ;)
Citaat van: bupozaanstad op 23-11-2008 19:12:23
Citaat van: mistah-mike op 18-11-2008 16:27:16

Nou collega met een Sabatier kan je aardig aan de slag, hoewel een Hendi ook niet slecht is.

mistah-mike

Citaat van: fbm op 23-11-2008 18:58:26
Is wel even een verschil of niet dan?  ;D
Is zeker een verschil mijn oom gister een stukje rijden en was behoorlijk onder de indruk ;D (ik ook nog steets trouwens alhoewel het weer nu wel rot is en ik wel rustig rijd nu is het nog steets fijn;)

Citaat van: BOV op 17-11-2008 14:15:50
Nog even nieuw type achterlichten erin en 17" en hij is af...

Ookal doe je dat, hij komt toch nooit af! altants, zo lijkt het bij mij  :eusa_think:
Haha nee ik heb hier nog nooit iemand gezien die zegt  MIJN WAGEN IS NU ECHT AF!zonder er vervolgens een dag later weer wat aan te veranderen  :eusa_dance: ;D
Is een idee om een lijst te maken met 850s die ECHT af zijn ? ;) :eusa_whistle:
Citaat van: Emiel op 17-11-2008 15:17:19
Die kleur... :o :eusa_drool:

Mooi toch!  :eusa_clap:

Citaat van: mistah-mike op 23-11-2008 17:59:35
woensdag of zaterdag  de 18 inch r velgen ophalen eens kijken of dat gaat passen

Moet je niet doen  :eusa_naughty: lijken je remmen zo klein!
Des te meer reden om later wat grotere remmen te kopen tog :eusa_think: ;)

mistah-mike

Heb dan van de week tog nieuwe velgen gekocht aangezien ik  tog nieuwe banden moest hebben  en dat tog  wel  geld zou gaan kosten dacht ik doe dan maar meteen 18 inch r velgen en  ben even op marktplaats gaan sneupen waar ik een leuke set velgen met zo goed als nieuwe banden kon kopen voor een leuke prijs  na tog wel aardig wat nadenken tog maar gedaan  omdat de prijs zo gunstig was Dus net naar de schania gereden naar mijn broer waar hij ze er even voor mij onder heeft gezet zie hier het resultaat beetje wazige fotos maar ik  ga tog wel wat meetings af waar tog vaak de beter fotomakers rond lopen (iniedergeval beter dan mij  ;) ;D) en dan hopen dat die op het forum komen ;)

sleutelman mijn broer ;D ;)

fbm

Is tog tog tog togwel gaaf, toch wel!

;D

elianmars

Ziet er goed uit!

En tog zou het leuk zijn als je ook eens wat punten en komma's zou gebruiken. Toch?  ;D

mistah-mike

Sorry  zal er een beetje op letten haha ;) ;D

Citaat van: elianmars op 28-11-2008 22:05:42
Ziet er goed uit!

En tog zou het leuk zijn als je ook eens wat punten en komma's zou gebruiken. Toch?  ;D