Niels Hoevenaars stelt zijn volvo T5 estate voor

Gestart door nielshoevenaars, 21-11-2008 19:26:08

Vorige topic - Volgende topic

nielshoevenaars

Tijd voor een korte introductie:

Ik ben Niels Hoevenaars, 25 jaar studeer geneeskunde en als hobby's windsurfen, golfsurfen en piano in funk-jazz bandje

Nu een paar maanden in het bezit van een zwarte volvo 850 T5 estate. Precies zoals ik de estate het mooiste vind. Met dakspoiler en roofrails, originele T5-velgen in het zwart. Overgekocht van een van de forumleden die auto niet lang in bezit heeft gehad. Heb hiervoor een saab 900 V6 gereden maar die werd hobby technisch gezien te klein. Ben nu een paar keer met wat vrienden gaan windsurfen en het is niet normaal wat er in die volvo kan!! 4 planken, 6 zeilen, 3 gieken en 4 masten!

Om toch de Zweden trouw te blijven deze volvo gekocht. Voldoet aan al mijn wensen: veel ruimte, snel, mooi motor geluid, tijdloos design.

Toen ik auto kocht was er vermogenverlies en reed de roffel niet goed. Inmiddels bougies vervangen, injectoren schoongemaakt. Rijdt nu weer goed, turbo fluit prima mee straatstenen hebben het zwaar te voorduren. Nieuwe matten, bumpers met polytrol behandeld. Tellerplaat vervangen zat een barst in, achterklep reparatieset besteld.

Heb al gemerkt dat dit forum ontzettend veel nuttige info bezit, ook al veel gelezen over de T5 die ik nu bezit. Heb nu in ieder geval al 4.000 probleemloze km's opzitten. Volgende week voor de APK.

foto's van saab en Volvo

http://www.flickr.com/photos/7380893@N04/

nielshoevenaars

Nee lukte inderdaad niet. Heb foto's nu via link erin gezet. Misschien ligt het aan Mac os X

hathü

Welkom, je hebt er inderdaad heel veel in gepakt. Mooie foto,s van je T5

J a a p

Kijk, een aanstaand collega, altijd leuk!

Weet je al welke kant je op gaat binnen de geneeskunde?
Wannabe C70 rijder.

MichielMaas

Hele mooi 855, welkom op het forum en veel fijn km ermee.  :eusa_clap:

Chris

Welkom hier en veel plezier met je T-5!

Groeten,
Chris

FGG

Welkom op 't Forum, Niels.

Die 900 V6 met die Viking-velgen is ook niet verkeerd.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

combinedforces

francois

welkom          mooie auto :eusa_clap:
surfen :eusa_naughty:
kitesurfen  ;D

vr gr 

V70geRwin

Die ziet er nog goed uit, niet slecht dat studeren tegenwoordig  :eusa_whistle:

nielshoevenaars

Bedankt voor het warme welkom!  :)

Vandaag voor het eerst met mijn volvo door de sneeuw gereden  :o  toch maar doorsparen voor een AWD  :eusa_drool: