Ruben stelt zich voor, v70 classic

Gestart door RubenV, 18-11-2008 19:20:08

Vorige topic - Volgende topic

RubenV

Beste medeforummers,

mijn naam is Ruben en uiteraad rij ik ook volvo. Een paar maanden na het uitbranden van mijn hele snelle bmw 3serie kun ik de v70 van mijn vader overnemen. Hij heeft de auto in 1997 nieuw gekocht en deze is altijd dealer onderhouden geweest.
Het gaat om een 2.5 10v. en deze is helaas iets minder snel dan mijn bwm was (+250pk), maar goed ik haal dan nu ook wel een gemiddeld verbruik van 1:11/1:12 en met de bmw hoogstens 1:5/1:6.
Comfortabel en ietwat zuiniger rijden is mij ook wat waard aangezien ik per week zo'n 800 km rijd.

Aangezien ik nog 5 dagen per week studeer, en zodoende meestal maar 2 dagen over hou om wat bij te verdienen, heb ik nog niet zo veel aan de auto kunnen veranderen.
Tot nu toe heb ik alleen nog de audio installatie aangepast, en het resultaat mag er wezen al zeg ik het zelf.
De volgende stap wordt het vervangen van de standaard wielen door velgen. Hierna zou ik nog graag de trekhaak eraf willen halen, en xenon verlichting in willen bouwen.

Ik heb al vaker op dit forum gekeken maar ik vond het toch tijd worden om me bij deze aan te melden en voor te stellen.

Groeten Ruben

PS: ik ben opzoek naar velgen en ik heb inmiddels een leuk setje gezien, ik kom er alleen niet achter of ze passen. De maat van de velg = 8Jx18H2 ET 38, en de maat van de band = 225.40ZR18 88Y
Wie heeft er enig idee?  :eusa_think: Bijvoorbaat dank!

FGG

Op zich al knap van een full-time student om een V70 rijdende te houden.

Welkom op 't Forum, Ruben.

Heb je nog wat plaatjes van die V70? Of van de BMW? Misschien van vóór en ná het uitbranden. ;D

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Bouke

Welkom Ruben

Wat een pech voor jou ,maar nu lacht het geluk je toe ;)

Gr Bouke

RubenV

Plaatjes van de V70 houden jullie nog even te goed, ik zit doordeweeks op kamers en ik heb hier geen foto-toestel beschikbaar.
Foto's van de bmw van voor het uitbranden heb ik zo ook niet voorhanden.
Foto's na het uitbranden tijdens het blussen heb ik wel. Kijk en huiver, en waar nodig pink een traantje weg....

mafvanvolvo

Kom op Ruben:

Je hebt nu een echte topper onder je kont.
Geluk ermee.

Groeten Ted.