Benzinedrukregelaar???

Gestart door paulvolvo, 26-09-2003 17:01:02

Vorige topic - Volgende topic

haya

Citaat van: paulvolvo op 26-09-2003 17:01:02
Mijn 850 uit ยด96 (20V) met Vialle LPG-installatie loopt niet meer op benzine. Door de "automatisch-benzine-start" te omzeilen kan ik wel met de auto rijden...

Paul ik krijg dezelfde problemen. Starten op benzine gaat nog maar bij het wegrijden: pruttel pruttel. De benzinepomp maakt ook verdacht veel lawaai bij starten.
Hoe werkt dat "automatisch-benzine-start omzeilen"?

Haya

haya

Hoi Ludo,

kun je dat uitleggen? ???

Mijn probleem lijkt overigens toch anders te zijn. 's Morgens bij koud weer wegrijden op benzine is pruttel, pruttel (starten gaat overigens goed) tot hij overschakelt op LPG.
Maar, bij warme motor is er geen enkel probleem. Dan rijdt hij net zo goed op benzine als LPG.
Raar?

Haya

haya

Citaat van: haya op 11-12-2003 06:53:00
Mijn probleem lijkt overigens toch anders te zijn. 's Morgens bij koud weer wegrijden op benzine is pruttel, pruttel (starten gaat overigens goed) tot hij overschakelt op LPG.
Maar, bij warme motor is er geen enkel probleem. Dan rijdt hij net zo goed op benzine als LPG.

Om het verhaal compleet te maken. Boven de 150 op gas begint de auto te trillen, alsof de aandrijving niet constant is (ontsteking? brandstoftoevoer?).

Op benzine komt ik niet verder dan 140. Als ik bij 140 het gas indruk gaat hij niet harder, en het is net alsof de motor dan verzuipt.

Wie kan me op weg helpen met dit probleem? Binnenkort moet hij naar de garage voor een 150K beurt en als ik al kan aangeven in welke richting er gezocht moet worden scheelt dat weer.