Nordic Turbo Vijverberg Trofee Meeting

Gestart door Wibren, 12-09-2008 13:29:06

Vorige topic - Volgende topic

Barry_C70

elianmars

Wibren

Citaat van: camp op 25-11-2008 22:16:50
We hebben elkaar niet ontmoet, en ik was ook niet met de 850R, maar fantastische dag inderdaad, ondanks de gladheid in het begin en de kou. De 850 van Marc was spectaculair. Geweldige speed & sound. Bij terugschakelen vlam in de uitlaat! Waar kan ik op de site de specs van je auto vinden? Andere Volvo's in paddock met interesse bekeken (polar bear S60R!). Ben ook erg onder de indruk van de foto's van Ivo. Reed zelf in de '64 Falcon Sprint (there is no substitute...) en vond het leuk zelfs mijn Golfje op paddock bij  Ivo terug te vinden!

Hartelijke groet,

camp

Deze  ;D Kan me herinnneren dat ie wel eens veel luider heeft geklonken  :eusa_whistle:

http://i17.photobucket.com/albums/b51/IvoP/vijverberg%20trofee%2023-11-2008/vijverberg23-11-0876-border.jpg
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

M a r c

We hebben elkaar niet ontmoet, en ik was ook niet met de 850R, maar fantastische dag inderdaad, ondanks de gladheid in het begin en de kou. De 850 van Marc was spectaculair. Geweldige speed & sound. Bij terugschakelen vlam in de uitlaat! Waar kan ik op de site de specs van je auto vinden? Andere Volvo's in paddock met interesse bekeken (polar bear S60R!). Ben ook erg onder de indruk van de foto's van Ivo. Reed zelf in de '64 Falcon Sprint (there is no substitute...) en vond het leuk zelfs mijn Golfje op paddock bij  Ivo terug te vinden!

Hartelijke groet,

camp

Ontzettend gave auto ook die Falcon  :eusa_clap:  Specs van mijn racer zijn niet bijster interessant qua motor is er niet veel aan gedaan (grotere intercooler, volledige uitlaat, andere injectors en MTE software Stage I) maar er zit wel een top-onderstel 1K2 van Intrax onder en dikke remmen :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Erik_M.

Hartelijke groet,

camp

Hallo Camp,

we hebben elkaar ook niet ontmoet, ik was er ook niet met de R maar ook niet met een andere auto. Leuk dat je ook in Assen met de Falcon bent gaan 'boenderen' en gelukkig bleef de benzinepomp het doen.  'k had 'm al gezien op de foto's van Ivo evenals de bus van de Firma.
De Falcon klinkt goed op het filmpje waar ook M A R C z'n 850 met een waanzinnig geluid voorbijkomt, prachtig !. 'k heb dus echt wat gemist.  Idd. leuk het Golfje ook op de foto's zien, een bescheiden automobiel, naast die Visa toch ?  ;D ;)

gRoet
eRik

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

T W R 850