Demper leeg gehaald

Gestart door 850Tim, 20-11-2008 21:35:18

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Citaat van: volvoracing op 29-01-2010 00:58:05
geluid valt mij een beetje tegen.

Ik heb het zelf ook gedaan, en je gaat m bij stationair iets meer horen, maar zodra je gas geeft, overstemt het motorgeluid. maar als je er buiten staan en bijv iemand anders rijd even een stukkie weg met je auto of geeft ff gas, dan klink het echt als een koekblikken geluid :(

maar omdat ik dus ook wat geluid wou horen op het moment dat ik reed, heb ik de kat. ertussenuitgeslepen en er een pijp tussen gelast, en dat klinkt al veel beter.

dus als je een goedkope oplossing zoekt, zou ik eerst de kat doen en dan ff kijken hoe het klinkt voordat je aan de demper begint.

gr.

en straks met de apk las je 'm er weer tussen?  ???
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

volvoracing

Citaat van: Laserblue op 29-01-2010 12:05:34
Citaat van: volvoracing op 29-01-2010 00:58:05
geluid valt mij een beetje tegen.

Ik heb het zelf ook gedaan, en je gaat m bij stationair iets meer horen, maar zodra je gas geeft, overstemt het motorgeluid. maar als je er buiten staan en bijv iemand anders rijd even een stukkie weg met je auto of geeft ff gas, dan klink het echt als een koekblikken geluid :(

maar omdat ik dus ook wat geluid wou horen op het moment dat ik reed, heb ik de kat. ertussenuitgeslepen en er een pijp tussen gelast, en dat klinkt al veel beter.

dus als je een goedkope oplossing zoekt, zou ik eerst de kat doen en dan ff kijken hoe het klinkt voordat je aan de demper begint.

gr.

en straks met de apk las je 'm er weer tussen?  ???

nee, ik heb een andere downpipe gekocht (orginele) en die heb ik "verbouwd" dus met de apk zet ik mijn orginele er weer ff tussen ;)... trouwens, dat is aankomende maand al :P

Volvo850 93

MMMM waar blijft je geluid 850tim ik ben benieuwd

Mvg

tackle

nieuw stuk pijp in lassen, klinkt ie veel beter.

Henk855

Ik vraag me af of bij een TDI de demper ook zo zit volgepropt. ik vraag me nog meer af wat het effect is om dat er uit te halen en dan vooral: Het geluid?

Zullen wel kreten komen ala: Opgevoerde tractor, maar hoe klinkt het en doet het wat qua ,,flow,,?
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com