Motormanagement probs

Gestart door Alien850, 24-11-2008 20:23:03

Vorige topic - Volgende topic

Alien850

Vandaag de foutcodes eens uitgelezen.
A7: 1-1-3 Open verbinding brandstofmetersensor
B5: 2-3-2 Linker riemspanner, breuk in circuit
De rest was 1-1-1, dus wat de motor betreft geen foutcodes.

Iemand een idee wat die eerste foutcode wil zeggen?  Mijn benzinemeter geeft inderdaad al een tijd geen juiste waarde meer aan dus er is zeker een probleem.  En als er iets is wat wel eens meer dat probleem veroorzaakt, zou ik dat graag kennen, anders moet ik dat hele circuit gaan uitmeten  :eusa_wall:

2de fout komt van mijn gordelspanner die kapot was en die ik moest demonteren om verder te kunnen rijden (dus die explosiespanner ontkoppeld).  Als ik kan vinden hoe ik dat lampje moet resetten (die 15s uit dat sticky topic van Ludo werkten niet spijtig genoeg...) zal dat wel in orde zijn.

Het beter reinigen van het gasklephuis zal voor binnen een paar weken zijn aangezien ik volgende week verhuis....

Ludo

Citaat van: Alien850 op 25-11-2008 18:31:32
Als ik kan vinden hoe ik dat lampje moet resetten (die 15s uit dat sticky topic van Ludo werkten niet spijtig genoeg...)

goed lezen en exact uitvoeren.
het werkt écht wel hoor.  ;)

Alien850

Citaat van: Ludo op 25-11-2008 22:15:34
Als ik kan vinden hoe ik dat lampje moet resetten (die 15s uit dat sticky topic van Ludo werkten niet spijtig genoeg...)

Ik moet je gelijk geven, 't is me vanmorgen gelukt :)

Niemand een idee over die andere foutcode?  Dan wordt het uitmeten...

Ik zal mijn bevindingen ivm de gasklep posten zodra ik eraan toe gekomen ben :)  Na mijn verhuis dus

thuur

Citaat van: Alien850 op 26-11-2008 12:27:34
Citaat van: Ludo op 25-11-2008 22:15:34

Ik moet je gelijk geven, 't is me vanmorgen gelukt :)

Niemand een idee over die andere foutcode?  Dan wordt het uitmeten...

Ik zal mijn bevindingen ivm de gasklep posten zodra ik eraan toe gekomen ben :)  Na mijn verhuis dus

En, ben je al verhuisd?

Gr :D