TEC Tuning schroefset??? Is dat wat?

Gestart door BoudewijnB, 25-11-2008 14:10:42

Vorige topic - Volgende topic

pikkepoelie

ik heb de set sinds januari zo iets. ben er voor de prijs stik te vrede mee kan heel ver omlaag zowel voor als achter zo lag dat het met 17 inch velgen en banden aan alle kanten aan loopt. hij had van mij iets softer afgesteld mogen worden soms is hij net iets te stug geen raar weg gedrag verder ofzo. het is natuurlijk geen koni of kw maar het rijd wel super mensen hier in de buurt zouden gewoon keer mee kunnen rijden als ze willen hoor.

Jeff

Citaat van: cas op 23-09-2010 18:44:43
Super Jeff !! je bent een zoekmachine expert  ;)  ik vond verder niets...

kijken of er nog reacties op komen van mensen die het wat langer dan 6 maanden hebben zitten....

Was Ik al weer vergeten Marc! je zei al dat er iets zat aan te komen tijdje terug....

Geen dank hoor! Wist bij toeval wat mensen die zo'n set hebben aangeschaft vandaar. Ik ben in ieder geval echt geen zoekmachine expert haha ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

cas

Welke onderdelen zijn slim om meteen mee te vervangen als ik een set als deze plaats.... dacht aan veerschotels? verder?? bepaalde rubbers? of is dat het wel...? 

zat net te denken..... wat een geld ik er al weer niet in gestopt heb sinds ik hem heb , haha.... verslaving.

ongeveer 400 voor een Tech setje, en montage is iets van 100 euro kreeg ik net binnen.  was er ooit nog een volvo850 forum korting bedongen  dan? Wat doet de XYZ set, is dat al bekend Marc?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Pas_caL

Heeft iemand nog een update? Ik sta ondertusen ook voor de keuze want moet rondom mijn dempers vervangen.

@ de gene die er mee rijden, bevalt het nog steeds?

Met vriendelijke groet,

Pascal.
Je auto is als je neus... Je moet er uit halen wat er in zit...

BarryB

Citaat van: Pas_caL op 14-03-2011 15:21:37
Heeft iemand nog een update? Ik sta ondertusen ook voor de keuze want moet rondom mijn dempers vervangen.

@ de gene die er mee rijden, bevalt het nog steeds?

Met vriendelijke groet,

Pascal.
Ik ken wel een aantal mensen met die TEC schroefsets (niet volvo rijders) ik zou ze persoonlijk niet onder mijn auto willen hebben, voor iets meer geld heb je betere alternatieven zoals FK of BC racing.

arjenT5R

ET verkoopt tegenwoordig hele aardige setjes van XYZ voor niet al te veel geld
misschien een beter keuze als dat knaken setje van tec?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

BarryB

Citaat van: arjenT5R op 14-03-2011 20:21:55
ET verkoopt tegenwoordig hele aardige setjes van XYZ voor niet al te veel geld
misschien een beter keuze als dat knaken setje van tec?
XYZ, zijn dat niet die setjes met de camber plates ?

arjenT5R

FRANQ

Is dat niet een beetje appels met peren vergelijken?
Die set kost 2x zoveel.

Van de TEC sets lees ik op de volkswagen en BMW fora alleen maar positieve verhalen.
De negatieve reacties komen van mensen die de set zelf nooit gehad hebben.
"Vroeger was ik schizofreen, nu gaat het wel goed met ons"

Wout309t

2011 V70 2.0T R-Design MT

FRANQ

arjenT5R

De prijzen bij marc zijn in de btw hoor...
Als je die tec set wil proberen ik hou je niet tegen hoor... maar hoe zit het met garantie enzo?

FRANQ

Toen ik in het winkelwagentje verder klikte stond er bij 145 euro TAX, vandaar.
Of dit afgerekend word of niet, heb ik niet gekeken.

Zelf heb ik zo wel mijn mening over dat iets van krap 600 euro niet vergelijkbaar is met iets van rond de 1000 euro.
Dat geld voor alles.

Ben zelf met een huis bezig, hierin zie je het ook terug.
een wasbak van 109 euro is niet dezelfde als die van 575 euro. (die van 109 functioneerd goed, die van 575 zal beter/mooier zijn)
een bank van 1000 euro is niet te vergelijken met een van 2500 euro. (die van 1000 zal prima zitten, maar die van 2500 beter en gaat langer mee)
etc...

Daarom moet je hier die vergelijking denk ik ook niet maken.
Dat is een beetje oneerlijk.

De Tec-Tuning setjes zullen echt andere eigenschappen hebben.

Sven850

Er staat ook nog een nieuwe FK set te koop op het forum :eusa_whistle: ;D
XC40 T4 Recharge

M a r c

Bij XYZ is de demping ook rondom instelbaar en er zitten voor camberplaten op. Ook kompleet met stalen lagers boven, aluminium endlinks e.d. Dus inderdaad absoluut niet te vergelijken met de goedkope FK en TEC setjes, maar altijd nog goedkoper dan KW die voor meer geld minder features hebben.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl