koplampverstelling

Gestart door zondagsrijder, 05-10-2008 19:28:43

Vorige topic - Volgende topic

zondagsrijder

Kan ik koplampen van een v70 classic met handverstelling gemakkelijk ombouwen naar elektrische hoogte verstelling, zijn de reflectors van de handbediende koplamp en een elektrisch bediende koplamp het zelfde.

Groet, zondagsrijder

elianmars

Reflectoren zijn precies hetzelfde.

Elektrische verstelling is er makkelijk op te bouwen. Je klikt de motortjes zo op de lampen, kabels liggen er al. Enige wat je dus nodig hebt, zijn twee motortjes en een schakelaar in het interieur.

wepster

Citaat van: elianmars op 05-10-2008 19:30:53

Elektrische verstelling is er makkelijk op te bouwen. Je klikt de motortjes zo op de lampen, kabels liggen er al. Enige wat je dus nodig hebt, zijn twee motortjes en een schakelaar in het interieur.

is dat ook geldend voor een 850 uit 94 of niet
ik heb namelijk nog een alter 1 staan waar het is zit en ben er over aan het denken om dit op de 94 er te zetten ;D
daar de trekhaak er ook onder komt is het wel fijn verstelbare lampies te hebben

elianmars

Citaat van: wepster op 05-10-2008 19:34:18

ik heb namelijk nog een alter 1 staan waar het is zit en ben er over aan het denken om dit op de 94 er te zetten ;D
daar de trekhaak er ook onder komt is het wel fijn verstelbare lampies te hebben

Ik heb Vadis niet bij de hand, maar neem aan dat het daarbij ook mogelijk is.

haasje

Citaat van: wepster op 05-10-2008 19:34:18

alter 1 motors zijn anders dan de alter 2

Marcbo

Ik heb een 855 uit '94 met een trekhaak, die ik ook regelmatig gebruik. Mijn auto heeft dus geen electrische verstelbare koplampen (wat ik heeeeel vreemd vind).

Nu wil ik mijn koplampen ombouwen d.m.v. de motor erop te klikken of te vervangen door 2 nieuwe units i.v.m. weinig lichtopbrengst. Maar ik kan nergens een stekker vinden die op de motor zou moeten. Wie weet hoe deze stekkers eruit zien, dawel waar ze liggen ?? Elke draadje wat ik gevonden heb, zit wel ergens aan vast.

Als mijn auto inderdaad voorbereid is op electrische verstelbare koplampen, hoef ik voor mijn huidige koplampen alleen maar een setje motoren te kopen (Mischa) en een schakelaar. Heeft iemand misschien foto's waarop te zien is hoe het eruit zou moeten/kunnen zien ?
V70 XC AWD '98 at