Mogelijk nieuw blok geplaatst?

Gestart door Willem Span, 23-11-2008 16:52:28

Vorige topic - Volgende topic

Willem Span

Eén bijzonder sneeuwachtige zondagmidag allemaal! Ik ben benieuwd of mijn 850 2.5 10V bekend is hier op het forum.. Vanmorgen hebben m'n broer en ik even m'n (je raad het al) het kapotte spruitstuk vervangen. De roffel klinkt nu tenminste weer zoals het zijn moet, heerlijk!!

Alleen bij het verwijderen van het spruitstuk zag mijn broer dat het wel heel schoon en redelijk nieuw van binnen was! (Voor zover je dat dan kunt zien natuurlijk..) Ook waren de aanwezige pakkingen in behoorlijk goede staat.

Weet er heeeeeel toevallig iemand of bij de 850 met kenteken HV-LP-01 ooit (recent) het blok is vervangen? Of heeft er iemand tips om hierachter te kunnen komen?

MVrGr

Willem (en zijn lekker lopende roffel)

bupozaanstad

Het is natuurlijk mogelijk dat het blok gewisseld of er uit is geweest en ook schoon gemaakt. Maar de echte roffel fans poetsen onder de motorkap soms nog harder dan op de kap ;D ;D Mijn T5-D was ook stoffig onder de kap en ziet er nu ook uit als zgan.

Willem Span

Haha ja ik moet denk ik nog besmet raken met het virus om ook onder de kap goed te poetsen  ;D Eerst het uiterlijk en de schades maar eens aanpakken...

Maar het zou kunnen ja wat je zegt.. Twijfel alleen nog een beetje!  :P

Toch tnx voor je reactie!

-D©©©L-

Misschien kan je een motornummer en code geven, deze staan op een liggend deel boven het uitlaat spruitstuk net achter de waterpomp.

bupozaanstad

Citaat van: Willem Span op 23-11-2008 18:31:54
Haha ja ik moet denk ik nog besmet raken met het virus om ook onder de kap goed te poetsen  ;D Eerst het uiterlijk en de schades maar eens aanpakken...

Maar het zou kunnen ja wat je zegt.. Twijfel alleen nog een beetje!  :P

Toch tnx voor je reactie!

Binnen 10 berichten hier op het forum ben je besmet met Volvoritis en sorry er is geen medicijn voor ;D :eusa_boohoo: :eusa_shifty:

Willem Span

Citaat van: -D©©©L- op 23-11-2008 18:32:32
Misschien kan je een motornummer en code geven, deze staan op een liggend deel boven het uitlaat spruitstuk net achter de waterpomp.

Dank je! Zal morgen even kijken en dan evt. hier plaatsen of anders PB-en.

Amazon

Het inlaatspruitstuk?

Grote kans dat de carterventilatie gereinigd is en dan moet de inlaat eraf.

Check gelijk wel even of de bovenste motorsteun (van het schutbord naar de motor en dan het grote rubber aan de motorzijde) nog heel is. Dat is vaak de veroorzaker van een kapotte inlaat... (uitlaatpruitstuk dus, zie reacties verderop  :-[)

Succes!
Bigger and better!

Jeroentjuh

Citaat van: Amazon op 23-11-2008 23:28:38

Check gelijk wel even of de bovenste motorsteun (van het schutbord naar de motor en dan het grote rubber aan de motorzijde) nog heel is. Dat is vaak de veroorzaker van een  kapotte inlaat gescheurd uitlaatspruitstuk...

Willem Span

Inderdaad Jeroen, het uitlaatspruitstuk!

Maar ik beschik nu niet over de middelen om het motornummer en code te bekijken.. Morgenvroeg gaat ie toch weg voor de APK, misschien dat ik dan ff meekijk en eventueel dit noteer!

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Willem Span