Even voorstellen: Roffel-Patje

Gestart door Roffel-Patje, 30-11-2008 21:44:59

Vorige topic - Volgende topic

Roffel-Patje

Hoi, ik ben Patrick, en sinds vandaag de eigenaar van een zeer ervaren Roffel. Is mijn eerste Volvo, het is een 20v station op LPG uit '93, met bijna 5 ton op de klok. Morgen ga ik het kentekenbewijs overschrijven, en vanaf morgenavond wordt de omgeving Rotterdam onveilig gemaakt. Nog geen foto's, maar die zullen ongetwijfeld nog komen.

Vorige auto was een Passat 1.8, ook uit '93, die gisteren besloot om er maar definitief mee te stoppen: drijfstang door het blok naar buiten.

Paar kleine dingen over mij: Patrick, 39 jaar, samenwonend, geen kinderen, technische achtergrond. Zeer ervaren in het oplossen van ruitschade, en doe zoveel mogelijk zelf aan de auto en motor.

Edit: dit is de advertentie op MP, waar ik de auto vandaan heb gehaald. http://link.marktplaats.nl/211723477

rifwachter

Hallo Patrick,

Welkom op het forum.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

bastiaan arissen

Welkom patrick,

Succes met je nieuwe roffel.
Hopen dat je er veel plezier mee gaat beleven.

robbedoes

Van harte welkom Patrick.

In ieder geval een auto met ervaring maar dat kunnen ze wel hebben. Nu nog even de teller het klokje rond laten gaan.  :)

R
september 2008 - heden: V70 2.5 AUT LPi november '98
april 2006 - augustus 2008: V70 2.4 170 LPi oktober '99
mei 1997 - april 2006: 240 2.3 Polar juni '92

AlbertJan

FGG

Zo, daar mag wel even een poetsmasjientje overheen! :o

Maar da's wel te doen:

:eusa_whistle:

Welkom op 't Forum, Patrick.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

MichielMaas

Heel veel fijne km gewenst met je Volvo. Ik hoop dat de foto's van de Mazda je inspitatie geven voor je 855.  :eusa_dance:

bupozaanstad

Veel plezier met je 855 Patrick, ,,even,, nou ja even een pot goede cleaner er bij, commandant 4 of zo en daarna in de excalibur van turtle en hij staat er weer als nieuw bij.

darius

welkom patrick....veel plezier met je machine
No show, only go.