ScottReeder z'n 850 T5

Gestart door scottreeder, 08-10-2014 10:38:36

Vorige topic - Volgende topic

scottreeder

Vandaag heb ik de FSD's achter eronder gezet.
Daarna heb ik de oude schokbrekers eronder gezet. Met de FSD's zakte hij gelijk meer dan 5 cm, net boven m'n wielen.

Ik naar de leverancier gebeld. Kan het zijn dat er nivomats onder liggen achter, dat dit het effect geeft?

Zo ja, wat moet ik nu doen? ik wil toch wel de FSD's eronder leggen :eusa_think:

Potverdikkie, ik had gehoopt dat het wat makkelijker zou zijn :-[

V70geRwin

Citaat van: scottreeder op 11-10-2014 18:02:30
Daarna heb ik de oude schokbrekers eronder gezet. Met de FSD's zakte hij gelijk meer dan 5 cm, net boven m'n wielen.

Ik naar de leverancier gebeld. Kan het zijn dat er nivomats onder liggen achter, dat dit het effect geeft?

Zo ja, wat moet ik nu doen? ik wil toch wel de FSD's eronder leggen :eusa_think:

Andere veren erbij nodig.
Op het forum staat nog een setje r veren.
Let wel even op.dat je.dan niet weer nivomats veren koopt.

scottreeder

Citaat van: V70geRwin op 11-10-2014 18:06:54
Citaat van: scottreeder op 11-10-2014 18:02:30

Andere veren erbij nodig.
Op het forum staat nog een setje r veren.
Let wel even op.dat je.dan niet weer nivomats veren koopt.

Ah oke. Ik ga maandag nog effe naar de dealerT bellen. Zij kunnen zien wat er origineel onder zat en zullen dan waarschijnlijk hetzelfde als jij zeggen, dat ik andere veren eronder moet gooien.
Of voor 900 euro hun het werk laten doen en ervan af te zijn;)

Voor de sfeer-impressie:

triton

Dealer kan je aan de hand van de chassiscode wel vertellen wat er onder zat , maar wie zegt dat het er nog onder zit/zat ?
We kijken wel even
Professioneel raddraaier