iemand ervaring met eonon?

Gestart door axelvr, 03-12-2008 21:19:46

Vorige topic - Volgende topic

axelvr

hoi ,

ik loop al een tijd te dubben over een nieuwe radio , het moet zowiso een dubbel-din zijn ,

en het liefst ook nog een beetje strak wegvallen in het interieur.

nu zat ik voor de grap even op MP te kijken , en kwam het merk 'Eonon' tegen ,

kent iemand dat? , zo ja wat zijn jouw ervaringen mee?

hier nog even de link naar MP

gr , axel

JoostG

Nope, maar ga zo naar een leverancier die dat wel verkoopt. ik wil even voor je kijken.

gr joost
Automaat eruit, handbak erin. Leve de roffel!

axelvr

Citaat van: JoostG op 04-12-2008 10:31:31
Nope, maar ga zo naar een leverancier die dat wel verkoopt. ik wil even voor je kijken.

gr joost

;D graag

Hans Duiven

Het ziet er in ieder geval goed uit.

De DML-6801 past naar mijn smaak prima ter vervanging van een big front,

Hans

JoostG

Nou ik ben er geweest. Het ziet er gewoon goed uit. Uiteraard is het geen topwerk, en blijft het chinees/taiwanees/koreaans.
Toch voelt het wat fragiel aan, iets wat vroegere kenwoods en pioneers ook hadden. Maargoed als je hem niet van auto naar auto sleept moet het gewoon heel blijven.

Verwacht qua beeldscherm geen hd kwaliteit, maar ik vind het best acceptabel.

Kortom lijkt mij een goed machientje, wat door zijn onbekendheid bij mij wel twijfel zaait(maar dat dus ook bij dieven doet).
Maar voor dat geld zijn er geen vergelijkbare systemen beschikbaar .

axelvr

Citaat van: JoostG op 04-12-2008 19:49:56
Nou ik ben er geweest. Het ziet er gewoon goed uit. Uiteraard is het geen topwerk, en blijft het chinees/taiwanees/koreaans.
Toch voelt het wat fragiel aan, iets wat vroegere kenwoods en pioneers ook hadden. Maargoed als je hem niet van auto naar auto sleept moet het gewoon heel blijven.

Verwacht qua beeldscherm geen hd kwaliteit, maar ik vind het best acceptabel.

Kortom lijkt mij een goed machientje, wat door zijn onbekendheid bij mij wel twijfel zaait(maar dat dus ook bij dieven doet).
Maar voor dat geld zijn er geen vergelijkbare systemen beschikbaar .

helemaal top zo iemand die dat allemaal even uitpluist!

ik ga er toch eens serieus over nadenken , als iemand nog adviesen of aanvullingen heeft , hoor ik het graag!

gr , Axel

JoostG

Je mag altijd bij eens komen kijken, ik heb dus zoiets vergelijkends aangeschaft.