Zilvergrijze C70 T5 coupé

Gestart door Tom960, 03-12-2008 22:03:34

Vorige topic - Volgende topic

Tom960

Vrijdag kan ik hem gaan ophalen  :eusa_dance:

elianmars

Tom960

Ik ben hem vanavond gaan halen.

Met dit vuil weer ook even gewassen met warm water voor hij de garage in ging.

Ik parkeer hem in de garage en wil iets uit de koffer halen, werkt de bediening van de koffer, tankklep en knopje om de deuren van binnenuit te sluiten niet  :eusa_wall:
Waarschijnlijk een stekker vergeten aan te koppelen zeker?

Ineens ook de koplampglazen en pinkers laten vervangen door nieuwe originele exemplaren.

Ik heb bewust geen heldere koplampen en pinkers gekozen.

Ik wil de auto graag zo origineel mogelijk houden.

Dit weekend is de linkse naaf, schijven voor + blokken, blokken achter en schokdempers achter aan de beurt.

Dan volgende lente is de verdamper aan de beurt zal ook weer de nodige €€€ kosten  :eusa_doh:

Dit weekend eens een mooie foto in daglicht maken  :)

elianmars

Citaat van: Tom960 op 17-12-2008 21:01:28

Ik parkeer hem in de garage en wil iets uit de koffer halen, werkt de bediening van de koffer, tankklep en knopje om de deuren van binnenuit te sluiten niet  :eusa_wall:
Waarschijnlijk een stekker vergeten aan te koppelen zeker?

Als al die dingen niet werken, zijn zelfs twee stekkers niet aangesloten. Op het blok met de schakelaars voor de ramen en de deuren sluiten moeten twee kabels worden aangesloten. Als je ramen wel werken, is die kabel de enige die wel is aangesloten.

Op de schakelaars van de koffer en tankklep hoort ook een kabel aangesloten te zijn. Die zit er waarschijnlijk dus ook niet op.

Tom960

Citaat van: elianmars op 17-12-2008 21:53:18

Als al die dingen niet werken, zijn zelfs twee stekkers niet aangesloten. Op het blok met de schakelaars voor de ramen en de deuren sluiten moeten twee kabels worden aangesloten. Als je ramen wel werken, is die kabel de enige die wel is aangesloten.

Op de schakelaars van de koffer en tankklep hoort ook een kabel aangesloten te zijn. Die zit er waarschijnlijk dus ook niet op.

Dus heel het paneel van de bestuurderskant kan er weer af ?
Bij de passagier werkt het knopje om van binnenuit te sluiten ook niet...

Pfff  :eusa_wall:

elianmars

Citaat van: Tom960 op 17-12-2008 22:19:26
Citaat van: elianmars op 17-12-2008 21:53:18

Dus heel het paneel van de bestuurderskant kan er weer af ?
Bij de passagier werkt het knopje om van binnenuit te sluiten ook niet...

Pfff  :eusa_wall:

Dat het bij de passagierskant niet werkt kan kloppen. Het wordt een soort doorgelust. Als de stekker in de bestuurdersdeur er niet in zit, werkt de andere schakelaar ook niet.

Zoveel werk is het niet om het deurpaneel los te halen, hoor.

RobbertC70

Ok dan Tom, stekkertjes gevonden en foto's gemaakt?
De eerste pics zagen er goed uit dat smaakte naar meer! :eusa_clap:

Tom960

Citaat van: RobbertC70 op 07-01-2009 12:29:29
Ok dan Tom, stekkertjes gevonden en foto's gemaakt?
De eerste pics zagen er goed uit dat smaakte naar meer! :eusa_clap:

Het bleken de stekkertjes niet te zijn.
Aan de passagierszijde zat de knop voor het sluiten van de deuren vast.
Daardoor was alles geblokkeerd.
Ik vind het wel raar aangezien beide knoppen nog maar enkele maanden geleden vervangen zijn door originele nieuwe exemplaren.
2 weken geleden wel een nieuwe wielnaaf, schijven voor, blokken voor, blokken achter, schokdempers achter vervangen en een metalen carterbeschermingsrek gemonteerd.
Zaterdagmiddag na de cursus auto maar even wassen en zondag hopelijk foto's kunnen maken  ;D
In de week staat hij sowieso stil en met dit pekelweer rij ik er niet zo graag in  :)

Tom960

Nog een paar kleine foto's van vandaag, eigenlijk zou ik is een mooie locatie moeten zoeken  ;)

Tom960

En nog ééntje van de origniele koplampen en pinkers  ;D

Freakybaby

Hele nette auto!

En als je hem onder die hoes houdt dan blijft dat voorlopig ook wel zo.. Goed bezig
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

The Saint

Strak jurkje heeft ie aan. Heeft ie ook korte latex rokjes?  ;)

Fraaie wagen, goed voor elkaar zo!
No shirt no shoes, no pinball

Barry_C70

nice, except the painted headlight wiper arms... looks rice.

Tom960

Citaat van: The Saint op 02-03-2009 08:23:11
Strak jurkje heeft ie aan. Heeft ie ook korte latex rokjes?  ;)

Fraaie wagen, goed voor elkaar zo!

Geen latex rokje voor de auto maar voor de dames die willen meerijden  ;)

@ Barry_C70 wiper arms were painted when I bought the car as also the plastic around the mirror.

hathü

Die fiets achter in je garage staat wel gevaarlijk dicht bij de auto. ;)