Wat voor huisdier(en) heb jij?

Gestart door bupozaanstad, 04-12-2008 12:15:10

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Als de muisjes uit hetzelfde nest komen is de kans vrij groot aanwezig dat de laatste helaas ook oorontsteking heeft Marcel......
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

scania164

Hier een rottweiler van nu 1.5 in de pupertijd. .....pffff handen aan vol.
Super voor de familie maar owee wanneer er een vreemde bij mijn roffel loopt ;D

The Demon

Citaat van: scania164 op 14-10-2013 19:34:08
Hier een rottweiler van nu 1.5 in de pupertijd. .....pffff handen aan vol.
Super voor de familie maar owee wanneer er een vreemde bij mijn roffel loopt ;D
Dan hapt hij in de Roffel in plaats van de vreemde?  :evil:

Groet,
The Demon.

elianmars

Citaat van: henry classic v70 op 14-10-2013 19:27:13
Als de muisjes uit hetzelfde nest komen is de kans vrij groot aanwezig dat de laatste helaas ook oorontsteking heeft Marcel......

Daarom durf ik het niet aan om er nu andere bij te zetten. Ik weet niet of het besmettelijk is, of zo.

scania164

Haha nee niet in de roffel. ..
Maar rottweilers zijn erg beschermend. .

Kapitein Haak

Wij hebben een ijsbeertje:

En deze 2:

Haat/liefde verhouding die 2... Ze liggen niet altijd zo knus samen in de mand.
Wat nou downsizen...... Groet, Jef

blastaway

Een wasmandbeertje en een theemuts :-)
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

knoertS70

Leuk hè puberende Rottweilers. Goed kort houden nu en je hebt er straks een hoop lol van.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

Kapitein Haak

Ja, moet de boel regelmatig kort houden voor het dreigt te ontsporen.
Bij alle 3 trouwens ;D
Wat nou downsizen...... Groet, Jef

knoertS70

Wij zijn nu met onze tweede Rotti bezig, is nu drie jaar dus we hebben het ergste gehad. We hebben er een schat van een hond aan. Veel makkelijker en relaxter dan onze Jack Russel. Veel plezier met je hondje. Het zijn echt schatten.

elianmars

Pfffffffffff............. Het is wat met de beestenboel hier. Nu zat een van onze konijnen stilletjes in een hoekje zielig te doen. Dus mijn vrouw is opnieuw naar de dierenarts getogen. 75 euro later gaat het weer wat beter met het beestje.

Ik hoop niet dat ik binnenkort opnieuw hoef te gaan graven. Het wordt ondertussen een beetje vol naast de schuur  :eusa_shifty:

knoertS70

Vriezer? Voor je het weet is het kerst.  ;)

Easterboy

Marcel, wij hebben i.p.v. muizen 2 ratten.
Het zijn inmiddels rat 3 en 4 omdat 1 en 2 beide al zijn overleden. We zijn er achtergekomen dat vrouwtjes erg gevoelig zijn voor tumoren en dat bij regelmatig niezen (weet niet hoe dat bij muizen zit) je ook vrij vlot naar een dierenarts moet.
Helaas zijn het beestjes die erg gevoelig zijn voor aandoeningen en ze worden snel ziek. :(
Ik kon het zo gauw niet teruglezen maar waar komen de muizen vandaan?

Easterboy

Dit is trouwens Pinky, één van onze ratjes... nja tjes... ze zijn aardig gewichtig voor een rat.
Het is zooooooooo'n schatje. Echt een knuffeldier die je 's avonds lekker komt lastig vallen als je op de bank wil relaxen. ;D
Ik zal nog eens een foto zoeken van de andere. :)

kulk

Citaat van: elianmars op 14-10-2013 18:27:25
Citaat van: henry classic v70 op 14-10-2013 16:55:07
Ahhh da's zielig voor de jongens....
Misschien dat je de spulletjes nog kan gebruiken om er eventueel Hamsters in te doen...?
...(wel eerst grondig reinigen natuurlijk)

Hamsters zijn wat sterker en minder vatbaar voor virussen/ontstekingen, wij hebben er nu 4 gewoon bij een goede dierenspeciaal zaak gekocht, ze maken echter 's nachts wel wat lawaai > looprad :eusa_eh:

Er is er nog eentje over. We hadden er drie gekocht ;D

Nu maar kijken of zij niet ook binnenkort het loodje legt......

Ik heb al van een forumlid het aanbod gekregen om een paar muisjes te mogen komen halen, maar ik weet niet of dat goed gaat met het overgebleven diertje.

Je mag er bij mij wel een paar komen vangen, echte doorgewinterde Amsterdamse huismuizen, niet kapot te krijgen die krengen  :eusa_wall: ;D

Effe zonder dollen, lullig voor je kinderen, hopelijk houden de volgende beestjes het langer vol!