lekkage bestuurdersstoel

Gestart door Bigdennis, 25-11-2008 17:38:28

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Al met de tuin slang bezig geweest ? Desnoods alle stijlen loshalen. Het is dan wel geen fraai gezicht maar toch ? Ergens beginnen en dan maar dingen uitsluiten.
Opsomming maken van mogelijke plekken. Een deel is hierboven al genoemd. Zet deze op een lijstje en dan systematisch te werk gaan.

Rogers XC 70 2000

Citaat van: Freakybaby op 25-11-2008 18:32:45
vergis je er ook niet in hoe lang de vloer nat blijft als die eenmaal doorweekt is..

TIP van Tante Kaat:

Ik heb een doorweekte vloer vrij eenvoudig, snel en goedkoop droog gekregen.
Eerst dus zorgen dat je het probleem localiseert en oplost.
Vervolgens naar de AH, koop je twee pakken zout.
Dat kiep je op het gedeelte van de vloer dat nat is, het zout onttrekt heel sterk het vocht aan de vloerbedekking. De natte zoutkoek kun je vervolgens makkelijk wegzuigen. (indien nodig herhaal je dit een paar keer).
Als de vloerbedekking handdroog is, kun je er met een föhn overheen gaan. Als je m op de maximum stand zet, wil dat laatste drogen ook nog vrij vlot gaan.

Succes ermee
Roger

Scandia

Ik kan me van lang geleden nog herinneren dat mijn pa dat had met een VW Jetta uit '85. In die auto bleek toen de plastic afdekfolie die tussen de deurbekleding en de buitenkant van de deur zit los te zitten. Die folie houdt regenwater weg van de binnenbekleding. Ik weet niet of een Volvo ook zo'n folie heeft maar wie weet. Was uiteindelijk een heel simpele oplossing (folie weer vastplakken of vervangen) voor een heel vervelend probleem. Mucho suerte!

Bigdennis

Hallo allemaal,

Ik heb alles gedaan wat me hier vertelt is,
en de lekkage is weg.   :laugh:

Maar ik heb geen idee waar het nu werkelijk vandaan kwam.

Maar ben wel heel blij. :eusa_dance:

Iedereen bedankt voor het mee denken en de informatie.

Grtzzz
dennis

francois

gelukkig

en nu veeeeeeeeeel km     :eusa_clap: