inbouwen led achter grill, hoe bekabelen?

Gestart door JobK 850, 10-12-2008 00:49:45

Vorige topic - Volgende topic

JobK 850

Hallo,

Ik heb LED blinkers voor achter mijn grill, ze worden gevoed vanuit een kastje dat ik aansluit op de sigarettenaansteker, werkt prima.
Hoe krijg ik de kabels naar de lampjes (dus vanuit het kastje dat ik op mijn dashboard monteer) van mijn dashboard via de binnenkant
naar mijn grill? is er een opening speciaal voor kabels en zo ja waar zit die?

Bedankt!

Job

Volvo 850 GLE '93

thuur

Sten

bedoel je van die KITT (knight rider) lichten

die zijn illegaal

Snellebaksteen

Of illegale blauwe lichtjes aan de voorkant....
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

JobK 850

dat ze illegaal zijn is mij inderdaad bekend.. maar ik wil ze er toch in hebben : )
ik heb onder mijn stuur en onder mijn dashboardkastje de kapjes losgemaakt maar heb echt geen idee waar ik de kabels doorheen moet trekken. Tegen mijn schutboard in de motorruimte zit een klepje waarachter een soort schuim zit, als ik dat weghaal, kan er dan een kabel door?

Wie helpt me uit de brand?

Bedankt!

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

JobK 850

Al gedaan.. wel aantal posts gelezen waar ik wat aan had maar nog niet specifiek waar ik de kabels door kan trekken en waar ze dan weer uit komen..

combinedforces

Er zit er eentje bij je pedalen, beetje lastig uitleggen zonder foto maar als je naar de pedalen kijkt linksbovenin. Wel eerst die kap bij je voeten weghalen en dan fijn ondersteboven op je bestuurdersstoel hangen...

Met een stuk ijzerdraad werkt het prima, wel vanuit binnenin de auto beginnen, dus niet vanuit de motorruimte.