Hoi, dit ben ik.

Gestart door Renault_Volvo, 09-12-2008 15:13:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

bupozaanstad

Citaat van: Renault_Volvo op 15-12-2008 12:09:58

Bupo & Fallapa , als je niet wilt reageren hoeft het ook niet hoer.

Ga je ons nou ook al voor HOER uitmaken? Het gaat er niet om of ik wel of niet wil reageren maar het zijn nu al 6 pagina's. Elke keer weer een ander argument, zoals gezegt koop gewoon een auto die je aanstaat en we horen wel wat het geworden is want naar een advies luister je niet echt en uiteindelijk ben jij de persoon die zijn knip moet trekken.

Renault_Volvo

#91
Bupo, vat het niet verkeerd op hoor. maar ik wilde alleen maar even horen wat jullie ervan vinden. nou als je er dan genoeg van heb dat ik nooit een keus maak, reageer je toch gewoon niet  :eusa_wall: of jaloers dat ik hier zo kort op het forum ben en meer reacties heb toen jij je voorstelde ofzo?.

Hoer, moet zijn hoor. een O te weinig en perongeluk met 1 vinger op 2 toetsen denk ik [R] en [E] ;)

en ik ben 19 en koop voor het eerst een auto. ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet aanpakken en wat goede beslissingen zijn. hou dat een beetje in je achterhoofd voor je iets zegt.

Grts.

Emiel


Renault_Volvo

kijk dit zijn comments waar ik wat mee kan :)

nice denk ik, wel veel km. zal er over nadenken.

Grts.

Falappa13

Als ik niet wil reageren doe ik het niet !!!! Dus je mag er vanuit gaan, dat als je een vraag stelt, er ook mensen gaan reageren. Misschien niet het antwoord wat je verwacht, maar toch je krijgt een reactie... En dat wil je blijkbaar, anders zou jij jouw "probleem" hier niet hier "dumpen".  :eusa_whistle:
Je probeert blijkbaar (gezien alle afwegingen die je maakt) een verstandige beslissing te nemen. Een auto kopen is NOOIT "verstandig", kost hoe dan ook geld. Dus doe je het niet met je verstand maar met je HART. Op gevoel, niet beredeneren, niet dubben of wikken en wegen, gewoon doen waar jij je het beste bij voelt. En dan neem je alle problemen, die je toch gaat krijgen, op de koop toe. Je rijdt dan namelijk in de auto die je "gewoon" graag wilde hebben! En als je dus die auto (die volgens je gevoel moet kopen) niet kan betalen, koop dan geen auto !!!!! Doe het goed, of doe het niet...
Maar ja, misschien komt die wijsheid wel met de jaren...

Wat betreft de hoeveelheid reacties die je krijgt, het is geen Mavo 3 waar dat misschien heel erg belangrijk is. De inhoud van de reacties, daar draait het om, niet de hoeveelheid. En gezien de inhoud van de meeste reacties, zou ik niet al te hoog van de toren blazen en daar dus vooral ook geen status aan ontlenen :eusa_think:
Ook dat komt nog wel, later als je groot bent.

bupozaanstad

Ik kan me nog voor de geest halen dat je tikte over het : Voor de dag komen bij je vrienden? Koop dan een Unimog met en radiobak dan weet je zeker dat je opvalt!!!! Het gelul over hoe kom ik bij  mijn vrienden over zegt me meer dan zat. Gelul dus!

darius

ja en hij wil ook nog 4500 uitgeven, en roept dat hij geen geld heeft ?????
No show, only go.

thuur

Zoooo, weer een potentieel nieuw lid "van harte" welkom geheten....

Trek je er maar niets van aan hoor. Ik roep het nog maar eens: Volvo-rijders zijn zeikerds ;D


Gr ;)

FGG

Citaat van: thuur op 16-12-2008 00:57:52
Zoooo, weer een potentieel nieuw lid "van harte" welkom geheten....

En moet je kijken door wie. ::)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Renault_Volvo

@ Fallapa ik kan wel wat in je reactie vinden. idd dat aantal reacties doet er idd niet toe. ik dacht al hioe jong ben je ;)
@ Darius. heel lang sparen  ;D
@ Thuur. idd, sommige forumleden bewijzen het maar weer ;D

Grts.

darius

Oke ga er mn vingers aan branden....4500 heb ik maar een keer aan een wagen uitgegeven iets meer zelfs(aankoop he wel altijd subiet de wagen proper maken).. en heb nooit zon slechte gehad. Wel een reactie maaaaaar ben wel van het bupo kamp ..koop nou eens een karretje en hou wat geld in je zak voor wat vernieuwingen of achterstallig onderhoud. 20v
volvo rocks........(als ie niet gehoorzaam is gaan we hem tattoeeren) hahahaha
No show, only go.

mafvanvolvo

Hallo Aldrik:

Goeie raad,jij moet er in rijden en niet je vrienden en over een tijdje rijden ze allemaal in zo,n prachtige
VOLVO even geduld hebben en geef er vooral niet te veel geld voor.Op dit forum zijn er ook zat te koop.

Vulk

Koop gewoon een mooie atmosferische 850. Zal goedkoper zijn in onderhoud en vaste kosten en het is zeker geen straf om er in te rijden.

Mocht mijn T-5 ooit te duur worden koop ik mij een 2.0 10V en ik zou daar nog steeds enorm tevreden mee zijn...

M a r c

Als je "amper een inkomen" hebt, zou je dan niet gewoon gaan fietsen en lekker sparen voor een goede auto?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Vulk

Is ook een optie. Heb ik ook 4 jaar gedaan en achteraf zeker geen spijt van gehad.