problemen met wegrijden 850 R Automaat

Gestart door Flipjes 850 R, 14-11-2008 20:00:55

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Er worden af en toe op eBay Duitsland nieuwe bakken aangeboden (het zou kunnen zijn dat het om gereviseerde bakken gaat, waar Ludo het ook over heeft) voor ca. 1600 euro, als ik me niet vergis.

Als je een beetje handig bent en zo'n bak er onder weet te knutselen, hoef je niet al te veel geld kwijt te zijn.

Hier is er bijvoorbeeld eentje.

pwassink

Citaat van: elianmars op 22-11-2008 16:57:51
Er worden af en toe op eBay Duitsland nieuwe bakken aangeboden (het zou kunnen zijn dat het om gereviseerde bakken gaat, waar Ludo het ook over heeft) voor ca. 1600 euro, als ik me niet vergis.

Als je een beetje handig bent en zo'n bak er onder weet te knutselen, hoef je niet al te veel geld kwijt te zijn.

K weet niet precies hoe dat in DL geregeld is met consumentenrecht,
maar heb je dan garantie tot aan het openen van het kratje ?  :eusa_think:

K bedoel, 1600 pleuro's plus verzenden etc is best veel geld voor een halfgereviseerde of enkel extern opgekalefaterde automaat ..   :eusa_whistle:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

elianmars

Citaat van: pwassink op 22-11-2008 17:00:20
Citaat van: elianmars op 22-11-2008 16:57:51

K weet niet precies hoe dat in DL geregeld is met consumentenrecht,
maar heb je dan garantie tot aan het openen van het kratje ?  :eusa_think:

K bedoel, 1600 pleuro's plus verzenden etc is best veel geld voor een halfgereviseerde of enkel extern opgekalefaterde automaat ..   :eusa_whistle:

Kijk nog even naar de link in de post van mij.

Garantie tot 12 maanden mogelijk  ;)

Racingbrick

En wat is het nu geworden? revisie of een ruilbak van de dealer?

Flipjes 850 R

Er komt een ruilbak in van een forumlid.
Kan niet wachten totdat ik weer een echte auto heb om in te rijden...
855 R Automaat Dark Olive Pearl