Meeting Volvo 360 Cup Drift op Midland Lelystad 18-1-2009

Gestart door Peth©oni, 11-12-2008 09:34:10

Vorige topic - Volgende topic

Thys

neehoor, dit was 1 groep, denk dat er in totaal een goeie 20 auto's waren. niemand van het forum gezien trouwen, sliepen jullie allemaal uit? ;D

BartusKN

Ja ik sliep uit tot 0900 en ging toen al wat doen aan me eigen auto :P.

Net geweest en ben er toch tot eind gebleven, oude bekenden gezien (van team aswe.nl) werd ook gelijk gevraagd foto's te maken ivm publiceren.  (Wellicht dus een foto van mij in een tijdschrift :P)

Zal dadelijk wat foto's online zetten, maar heb 2 keer een 2gb kaartje vol geschoten, dus duurt nog wel even :)

Was in ieder geval vrij koud, helemaal toen ik op midden van de baan in de regen stond, maargoed wie mooie foto's wil moet pijnlijden.

Bas850

ook nog even geweest, wel leuk om te zien. Botsing tussen een 360 en een bmw520, bmw flinkke schade die er op een wel hele aparte manier werd uitgetrokken. spanband ertussen en zo hard mogelijk de auto naar achterduwen. zag bartus net aankomen bij afslag vliegveld.
"to finish first, you first have to finish"

BartusKN

Citaat van: Bas850 op 18-01-2009 21:06:14
ook nog even geweest, wel leuk om te zien. Botsing tussen een 360 en een bmw520, bmw flinkke schade die er op een wel hele aparte manier werd uitgetrokken. spanband ertussen en zo hard mogelijk de auto naar achterduwen. zag bartus net aankomen bij afslag vliegveld.

wou al zeggen geen aanrijdingen gezien maar was voor ik er was dus, je reed met zilver kleurige (740 ??? station iig) toch ?

BartusKN

há zo eindelijk klaar, wat een hoop foto's maar toch ook wat een hoop mislukte lang leve digitaal :D

Kwam net ook even topic tegen op volvo300club-forum.... http://forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=4251
ben ik blij dat ik geen 850 meer heb 8) hihi

Hier wat foto's:

Zwarte S80 van me ouders en helemaal rechts 960 van mij :D (velgen moeten wel veranderen(suggesties ?? PB plz))

Hier nog meer fotos Hier nog meer foto's

fearless

Vanmiddag ook even naar Lelystad geweest, was wel even leuk om te zien. En natuurlijk ook foto's gemaakt....

Deel 1: Hier klikken voor alle foto's.

Deel 1: Hier klikken voor alle foto's.

Teddy81

Er is ook een filmpje van. Gemaakt door een maatje van me. Ik kon er helaas zelf niet bij zijn.

http://www.maartenmunster.nl/driften.mov

Peth©oni

Wat een ontzettend gave dag wat dat zeg.... Ik in de lapjes-kat en dennis (TIMON) in mijn 428....
En wat een vette foto's ook weer, jammer dat ik jullie niet even gesproken heb.... (had je even naast me kunnen gaan zitten en een rondje mee gummen....)

Maar mijn dank ik groot voor de verschillende foto's. Ik ga er daar zeker een paar van inlijsten !

En idd die BMW was aardig krom, volvo gewoon weer verder met driften, dan is het toch fijn een volvo te hebben.

En de discussie op het 300-forum, tja, wat moet je ermee.....  ???

TIMON

en dat was de BMW  8)

draagarm krom dus hij reed niet meer
85011940

fearless

Emiel

Johann

Doeke Dobma

Citaat van: Peth©oni op 19-01-2009 15:47:15

Héhéhé! Niet iedereen over één kam scheren hè! Ik vond het ook supervet, had ook wat foto's en een low-res filmpje, op het V3C forum.
Als ik niet zo overdreven zuinig was op mijn 360 zou ik ook wel mee willen rijden, moet een super ervaing zijn!
Hmmm.... Thyzerrr heeft nog een 360 staan.... hmmzz.. denk, denk....

Groetjes van een trotse 360 rijder;)

Peth©oni

Citaat van: Doeke Dobma op 23-01-2009 13:25:30
Citaat van: Peth©oni op 19-01-2009 15:47:15

Héhéhé! Niet iedereen over één kam scheren hè! Ik vond het ook supervet, had ook wat foto's en een low-res filmpje, op het V3C forum.
Als ik niet zo overdreven zuinig was op mijn 360 zou ik ook wel mee willen rijden, moet een super ervaing zijn!
Hmmm.... Thyzerrr heeft nog een 360 staan.... hmmzz.. denk, denk....

Groetjes van een trotse 360 rijder;)

Gheghe, welnee joh, die kam is breed zat !! hahaha, ik vind de discussie vaak nergens over gaan.
Of ik niet zuinig ben op mijn 360's.... Dat ben ik namelijk heel erg, vind het helemaal top als hij er netjes bij staat. Lapjeskat wordt ook weer erg gaaf !!! Let maar op !!! En wanneer ben je overdreven zuinig... toch? Ik ben dus zuinig op alle auto's die ik heb... de gele 850, de 2 360's, de 343 en de camper. Dus scheer ik ff over 1 kam.... hahaha.
Ik ga je foto's een even checken aan de andere kant.

Leuk dat je er was dus, en dat genoten hebt !!!