Reanimatie van een Roffel

Gestart door Freakybaby, 13-12-2008 16:27:46

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Ja joh, we blijven gewoon hangen in die oude hokken ::)

;D

razorx

Hey leuk Freek.
Welkom terug.

Coole foto's
Hartelijke groet.

Snellebaksteen

Wit pak?
Je gaat met twee trouwauto's en jij draagt de jurk?
;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Freakybaby

Citaat van: Snellebaksteen op 04-06-2014 10:09:24
Wit pak?
Je gaat met twee trouwauto's en jij draagt de jurk?
;D

Dat kan ik toch nooit aan je overbuurman verkopen  ;D

Morgen weer met de vlo spelen  :eusa_dance:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

UserID6342

Freek, even een kleine kantttekening en niet bedoeld om je af te vallen of om te zeiken !  Schroef er een nieuwe kachelradiateur in (imitatie koop je ze al voor 40 euro en die redden die rit echt wel, origineel vanaf een 80-100 euro en die houden het langer vol).  Ga niet met 2e hands meuk lopen knoeien met zoiets !

henry classic v70

't Virus blijft ook Freek bestoken :evil:
Leuk weer eens iets van je te vernemen!
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Douwe

Citaat van: Freakybaby op 03-06-2014 19:43:20

We zijn met 2 auto's, dus 2 auto thema. Tipje: Ik draag deze keer een wit pak

2 auto's ? De Toppers!! Of Boss Hogg.

Welkom terug!
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Freakybaby

Citaat van: Dirk342 op 04-06-2014 21:08:50
Freek, even een kleine kantttekening en niet bedoeld om je af te vallen of om te zeiken !  Schroef er een nieuwe kachelradiateur in (imitatie koop je ze al voor 40 euro en die redden die rit echt wel, origineel vanaf een 80-100 euro en die houden het langer vol).  Ga niet met 2e hands meuk lopen knoeien met zoiets !

Hé Dirk,

Ik snap je punt helemaal, en zeker als het om een daily zou gaan. Dit is voor een week en daarna gaat ie de stalling weer in, als hij de rit goed overleeft, vandaar de optie.

Ik heb ze online nog niet onder de 80 gevonden, laat staan voor 40. Als ik die had gevonden was die al besteld namelijk. Kun jij aangeven waar ik die voor grofweg 40 kan vinden?

Remblokken kopen we natuurlijk wel gewoon nieuw ;)

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

V70geRwin

Citaat van: Freakybaby op 05-06-2014 08:17:54
Citaat van: Dirk342 op 04-06-2014 21:08:50

Hé Dirk,

Ik snap je punt helemaal, en zeker als het om een daily zou gaan. Dit is voor een week en daarna gaat ie de stalling weer in, als hij de rit goed overleeft, vandaar de optie.

Ik heb ze online nog niet onder de 80 gevonden, laat staan voor 40. Als ik die had gevonden was die al besteld namelijk. Kun jij aangeven waar ik die voor grofweg 40 kan vinden?

Remblokken kopen we natuurlijk wel gewoon nieuw ;)

ET heeft de Hella (ori) voor iets boven de 80 mocht je ze toch niet goedkoper kunnen vinden.
Vergeet niet gelijk de 2 rubbertjes mee te bestellen.

UserID6342

Bij de Brezan voor een AVA kachelradiateur Freek, die dingen kosten echt niets.

Freakybaby

Na vrijdag de sleutels van het nieuwe appartement in ontvangst te hebben genomen wat dingen in een stroomversnelling geraakt en dus in de komende 2 weken verhuizen. Dat lukt met de vlo.

Omdat we voor de CarbageRun toch echt nog wat moesten voorbereiden, dit weekend een klus weekendje gehad.. Denk dat het thema hierna wel te raden is.

Een foto verslagje:

Aankomst bij de pa van mijn knuffeltje

Tentje bouwen

Schuren, afplakken, beetje grondverf

2e deel van het team gearriveerd.. De rode Celica wordt langzaam oranje

Resultaat ziet er op de foto nog wel redelijk uit.. Voor het nette zou het nog een laag moeten maar het is de vraag of we daar de tijd voor gaan hebbben.

De Celica en de aanhanger in de spiegel. Komende 2 weken hangt de aanhanger achter de vlo om te verhuizen.

Daarnaast de kachelradiateur vervangen door een nieuwe, was uiteindelijk 75 euro voor een AVA bij de Brezan.

Doordat de vlo nu wit is trekt ie wat minder aandacht, is best wel prettig bij een verhuizing richting het centrum van Breda. Er zal wel weer vaak genoeg verkeerd geparkeerd worden.

5 juli is de volgende klusdag:

• Olie verversen
  • Remblokken voor vervangen
  • Zomerwielen monteren
  • Zwaailichtbak afmaken
  • Details aanbrengen
  • 31275896345 uur film/serie kijken om de uitspraken en de bewegingen erin te krijgen
  • Bierrrrrrrrrrrrrr in de jacuzzi

En voor de nieuwsgierigen met betrekking tot het verhuizen:
Het zijn de bovenste 2 verdiepingen van wat je hier in beeld ziet. Op dat witte kruis past de vlo prima tijdens het verhuizen.

Freakybaby

Nog wat geknutsel...

En nog wat nieuws...

triton

Gaaf Freek , weer een leuk thema gevonden.
Die celica is toppie , zie je weinig meer .......
Professioneel raddraaier

Snellebaksteen

Leuk man!
Sheriff P Coltrane!

En een nieuwe leasebak?
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Freakybaby

De D4 is de nieuwe leaseslet ja.. 14% bijtelling maakt m wel erg goedkoop.

Net nog zitten eten met je overbuurman Reinier (Matty)

Ik ben trouwens Boss Hogg... Wouter is Rosco