StefanCJ stelt zich voor!

Gestart door StefanCJ, 26-09-2007 16:22:05

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Beste allemaal,

Ik ben Stefan, 22jr oud en woon in Utrecht. Ik heb sinds 3 jaar mijn rijbewijs en sinds 2 jaar een eigen auto. Een Volvo 440, ik ben gestart met een 1.7 en heb nu een 2.0i. Echter, ik vind een 850 een mooiere auto, veel vierkanter en robuuster. Ik lees regelmatig mee op dit forum om zo wat `ervaring` op te doen over een 850. Nu ben ik er voor mezelf uit; ik wil een 850! Liefst eentje op G3 zodat de kosten niet al te ernstig worden.

Ik hoop binnenkort foto`s van mijn nieuwe aanwinst te kunnen posten!
Gr. Stefan

de boekhouder

Goeie beslissing !!   ;D

Veel succes bij de zoektocht !
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

The Saint

Welkom Stefan, en succes met het vinden van een mooie 850!
No shirt no shoes, no pinball

reMARKable

Heej,

zo ben ik ook begonnen! :) 440 1.8 zilvergrijs. leuk bakkie maar toch toe aan wat meer luxe!

van de overstap krijg je geen moment spijt!

Groeten suc6 met de zoektocht

FGG

Ik hoop voor je dat je er 1 vind op G3, moet wel lukken. Een G2 op G3 overzetten zet maar uit je hoofd.

Welkom op 't Forum, Stefan

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

EdenAli

welkom op het forum stefan en..... succes met het zoeken

StefanCJ

Beste Forummers,

Een tijdje geleden zat ik te twijfelen om LPG in mijn 850 te leggen. De beslissing genomen en een afspraak bij de LPG-inbouwer gemaakt.

Een weekje na het maken van de afspraak vond een fietser het leuk mijn voorportier die openstond uit zijn fatsoen te rijden. Schade ca. 800euro (deur uitdeuken+spuiten, voorscherm uitdeuken+spuiten). Flink balen dus, ik heb de schade niet laten herstellen en de afspraak met de LPG-inbouwer gecancelled.

Sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een Volvo 855 (black) met LPI (Vialle). De auto is in 2006 uit Duitsland gehaald, en door de vorige eigenaar bij ca. 156.000 voorzien van Vialle LPI. De auto heeft nu ca. 211.000 op de teller.

Gisteren getankt, en vandaag weer een klein beetje ... Heeeeerlijk! Dubbel zoveel liters als euros! Ik stond af te rekenen met een smile van oor tot oor!

Foto`s volgen uiteraard (evenals een nieuw topic in `te koop aangeboden`, 850 DOP, 276.000, volleder licht etc.)

Mzzl StefanCJ

blauweroffel

Citaat van: FGG op 26-09-2007 20:23:03
Ik hoop voor je dat je er 1 vind op G3, moet wel lukken. Een G2 op G3 overzetten zet maar uit je hoofd.

Is mij vrij makkelijke gelukt met m'n vorige roffel: kwestie van ander computerkastje en hetwaseen G3.........

BR

RobbertC70

Zwarte 850; (ben zelf nog niet zo thuis in het 854, 855 numerologische gedeelte mijn excuses) altijd mooi!

Flink poetsen maar dat issie waard.
Welkom, nu snel effe die pics erop...

darius

No show, only go.