Projekt Black Gold

Gestart door RobbertC70, 15-12-2008 05:33:04

Vorige topic - Volgende topic

martijn.

Citaat van: RobbertC70 op 08-07-2012 14:42:19
Bij gebrek aan C70 nieuws wil ik hierbij even mijn eigen topic vervuilen.
Het gaat over het merk Audi, en dan specifiek over een S / RS meeting die 16 september gehouden wordt.

Iedereen is welkom, maar het liefst zien we zoveel mogelijk snel Audi spul natuurlijk.
Het is een mooie locatie en het belooft een mooie middag te worden, klik link voor alle info!

http://www.audiforum.nl/forum/meetings/77228-audiforum-s-rs-meeting-2012-zondag-16-september-op-vliegveld-valkenburg-in-zuidholland.html

Hier ben ik vanmiddag ook. Rijd met een vriend mee. Die heeft een rs3. We rijden samen op met een rs4 vanuit Roermond. Gr.

RobbertC70

Was een leuke meeting, lekker gescheurd en nog bedankt voor je foto's Martijn!

Volvo Felipe

Robbert, het blijft een mooie C70 en een een leuke RS

RobbertC70

*BUMP*  

Een paar weken terug de C70 weer van stal gehaald, dit keer voor langere periode en er in een paar dagen een kilometer of 600 mee gereden.
Dat zal het totaal aantal gereden kilometers voor dit jaar op net onder de 1000 zetten (tussen de APK keuringen in, in September gaat hij weer).
Vorig jaar slechts een kilometer of 300 erop gezet, want alleen met mooi weer rij ik er af en toe eens mee. Uurtje cruizen.
Accu aansluiten en kijken of alles nog draait en werkt naar behoren.

En eigenlijk rijdt het nog steeds heerlijk.
De kilometer stand is nu ongeveer 215.000 als ik me niet vergis.

Toch twijfel ik er al een poos aan of hij het niet verdient om van onder die doek te komen en iemand anders gelukkig te maken.
Voor de kosten die ik ieder jaar aan stalling en verzekering / belasting nog kwijt ben kan ik met het blauwe beest toch stiekem flink wat kilometers maken...

Als je dit topic doorleest zie je dus dat er een hoop aan deze C70 vernieuwd is, en er is eigenlijk helemaal niet meer veel mee gereden sinds dat nieuwe spul erop zit.
Ik denk dat ik serieus 2 keer passagiers gehad heb op de achterbank sinds die nieuw bekleedt is. Dat ruikt bijna nog als nieuw!
Maar het mechanische gedeelte als de Intraxen, de open luchtfilter, nieuwe turbo en de alu intercooler is ook nog allemaal zo goed als nieuw wat kilometers betreft.
Lees maar na hier en reken maar uit.

Alle originele onderdelen als de lampen, grill, luchtfilter met behuizing heb ik nog. Denk dat alleen de originele intercooler, de schokbrekers en de originele turbo ontbreken.
De Tritons heb ik ook niet meer, wel de imi-Pegs met de Michelin Pilot Alpin winterbanden waar denk ik 2 winters mee gereden is (sinds hij gestald is in maart 2011 hebben die er niet meer opgelegen).
Een set nieuwe dak-imperials horen er ook nog bij, ik heb me er nooit toe kunnen zetten die echt te gebruiken (windsurf materiaal erop) op deze auto.

Het valt me nog steeds wel zwaar hem weg te doen, en hij zal ook niet naar de eerste de beste persoon gaan.

Dit hier is de eerste notificatie, de mensen die het volgens mij behoren te weten die komen er wel achter.
Later zal hij dan denk ik hier in de advertentie sectie verschijnen en nog veel later misschien op een autoscout of marktplaats, al betwijfel ik dat eerlijk gezegd wel.
Dan gaat hij denk ik nog eerder op blokken ergens achter in een schuur bij een maat van me.

Mocht je iemand weten die er in geinteresseerd is dan laat je hier maar iets achter in een persoonlijk bericht.

Een handige persoon (en die zijn er genoeg) zou er alle vrij nieuwe onderdelen vanonder kunnen sleutelen en vervangen door het originele spul.
Dan de auto terug tunen naar origineel, het spul los en eventueel de auto weer verder verkopen en er op die manier nog aardig aan kunnen verdienen.

Daarom gaat hij ook niet weg voor een bodemprijs, simpelweg omdat hij toch gewoon meer waard is, hoe je het ook draait of keert.
En iemand die hem kent en er waardering voor / kijk op heeft begrijpt dat wel.

De volledige onderhouds historie is bekend bij (Bluekens Breda) Volvo, al het andere onderhoud /upgrades is gedaan bij European Tuning.
Van alles heb ik de bonnetjes nog, zelfs de bekeuringen  :police: (maar ook die zijn al betaald don't worry).
Deze auto is nooit een scheurijzer geweest, maar als hij eenmaal warm was en ik op de snelweg terecht kwam dan ging het gas er wel op. Daar scoorde ik dan wel eens een bonnetje, een kleinigheidje hou je toch.

Met vriendelijke groet,
Robbert

rifwachter

Jammer dat je hem niet behoud, bijzonder mooie C70!

De overname van jouw 18" tritons bevallen me nog steeds goed, de mooiste volvo velg voor een zwarte C70.

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroƫn CX 2500 prestige turbo

RobbertC70

Je cabrio staat er zeer netjes bij!

RobbertC70

Ok dan, deze schitterende wagen gaat het advertentie gedeelte in.
Voorlopig alleen hier, en ik link het naar Facebook voor het geval een vriend of kennis er in geinteresseerd is...

Ik denk dat 3990 euro een hele schappelijke prijs is!

vriendelijke groet Robbert

RobbertC70

De C70 is verkocht, gelukkig naar een goede nieuwe eigenaar wat het allemaal wat makkelijker maakt.

rico

Blijft hij op het forum :eusa_pray:

hertogjan6

Citaat van: rico op 22-04-2014 19:50:08
en jij nu een de zelfde weer?  :eusa_think: ..en ja hij blijft op forum  :eusa_dance:
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

rico

Citaat van: hertogjan6 op 22-04-2014 21:36:54
en jij nu een de zelfde weer?  :eusa_think: ..en ja hij blijft op forum  :eusa_dance:

Gefeliciteerd,geniet ervan.

hertogjan6

Citaat van: rico op 23-04-2014 17:32:24
Citaat van: hertogjan6 op 22-04-2014 21:36:54
en jij nu een de zelfde weer?  :eusa_think: ..en ja hij blijft op forum  :eusa_dance:

Gefeliciteerd,geniet ervan.
....Daanium Heeft de aanwinst Rico (zie zijn blog)  ;D  8)
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

RobbertC70

Inderdaad gaat dit C70 verhaal nu verder in het blog van Daanium elders op dit forum, ik hou je in de gaten Daan  ;D !