Afscheid van mijn 850R

Gestart door freek-t, 26-02-2017 12:54:27

Vorige topic - Volgende topic

freek-t

Hallo allemaal,

Het gaat gebeuren... Ik neem afscheid van mijn 850R.
Al een paar keer eerder geprobeerd om deze te verkopen, maar of er werd te weinig geboden, of degene die wel een goed bedrag bood had ik geen goed gevoel bij. En ik wil toch dat deze auto een nette volgende eigenaar krijgt.

Afijn, gisteren officieel de deal rondgemaakt.
De 850 gaat naar een restauranteigenaar in Amsterdam. Hij kan de 850 bijtellingsvriendelijk rijden, en hij en z'n compagnon houden wel van oude Volvo's. Zelf heeft hij nu een 740 en V70 (van z'n vriendin). Z'n compagnon reed een 240 en gaat nu naar een 740.
Vanaf moment 1 al een goede klik en ik heb eerlijk gemeld wat de gebreken zijn, maar ook zeker wat de pluspunten zijn!
Hij gaat de 850 de TLC geven die hij verdient, en waar ik de tijd en het geld niet meer voor heb. (iets teveel dure hobby's)
Bij de koop bood hij me ook een etentje met mijn gezin aan, dus dat gaan we maar snel verzilveren.

Heren (en dames), ookal was ik niet heel actief op dit forum ik heb veel gelezen en veel tips gehad waarvoor dank!
Wellicht komt er later weer een Volvo op mijn pad, voor nu zal het even aankijken worden wat er voor in de plaats komt...

Adios amigos!

Volvo 850 R Estate 1996.