"417 R" , " De Belg " en " De Mien-machine" 164 T6 in wording...!

Gestart door arjenT5R, 17-12-2008 11:17:59

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Ennnnnn de roetlimo mag weer een jaartje na 2 fietspompen  vervangen te hebben voor 2 monroe high spec ofzo  ;D
De 2 fietspompen bleken achteraf ooit niveaumats geweest te zijn dus de veren moeten tzt ook maar eens vervangen worden door verzwaarde estate exemplaren. Ze is nu wat laag achter  ;D maar de deining is over  :D

edit: de apk boer stond wel stom  te kijken toen ik een uurtje later weer voor de deur stond voor de herkeuring.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

UserID6342

Geweldig Arjen dat de 940 het zo goed blijft doen.  En als dat alles was voor de APK is het een lachertje natuurlijk.

elianmars

Citaat van: arjenT5R op 09-05-2011 18:20:32
de apk boer stond wel stom  te kijken toen ik een uurtje later weer voor de deur stond voor de herkeuring.

;D :eusa_clap:

Taranis

Kwam ie wel in 1x door de roetmeting? ;D

arjenT5R

Taranis

Sbv

Het is zeker nog steeds zwaar bewolkt op de A58

grijzev70tdi

Citaat van: Sbv op 10-05-2011 20:29:54
Het is zeker nog steeds zwaar bewolkt op de A58

en een grote zwarte plek in de garage
Grolsch, het klinkt al lekkerder

arjen850

Ennnnnn de roetlimo mag weer een jaartje na 2 fietspompen  vervangen te hebben voor 2 monroe high spec ofzo  ;D
De 2 fietspompen bleken achteraf ooit niveaumats geweest te zijn dus de veren moeten tzt ook maar eens vervangen worden door verzwaarde estate exemplaren. Ze is nu wat laag achter  ;D maar de deining is over  :D

edit: de apk boer stond wel stom  te kijken toen ik een uurtje later weer voor de deur stond voor de herkeuring.

Heb ooit bij mij de niveau mats vervangen(ook 940) maar daar zat alles vast in de rubbers. Heb de rubbers moeten wegbranden, kreeg het niet los :( Derhalve werd het wel wat meer als een uur werk :D

arjenT5R

Citaat van: arjen850 op 10-05-2011 21:08:26

Heb ooit bij mij de niveau mats vervangen(ook 940) maar daar zat alles vast in de rubbers. Heb de rubbers moeten wegbranden, kreeg het niet los :( Derhalve werd het wel wat meer als een uur werk :D

kuch kuch zo ik heb de weg naar het forum weer gevonden door al die laaghangende bewolking hier  ;D

Ehm arjen ik ken het heb het met de V40 van huib ook al eens aan de hand gehad,
ben toen 2 dagen bezig geweest idd  ;D

arjenT5R

slachtoffers van de verbouwing 1 stuks blauwe bosch cirkelzaag uitgefikt  ;D

Als cadeau aan mezelf maar een mooie dubbel verstek afkortzaag op een statief gekocht  :D

darius

No show, only go.

arjenT5R

Citaat van: darius op 11-05-2011 16:00:51
lenen ???  8)

nee hoor heb al nieuwe besteld ook komt pas volgende week vrijdag  :eusa_wall:

arjenT5R

2 dagen geleden heeft huib de versnellingsbak van de V40 er van tussen gereden .... wat een klus weer.
Heeft iemand toevallig nog een bakje liggende? is een V40 2.0 van 96

Sbv

Weet je al meer over de 240 wanneer deze klaar is, dan kan ik alvast wat dingen reserveren  ;D