"417 R" , " De Belg " en " De Mien-machine" 164 T6 in wording...!

Gestart door arjenT5R, 17-12-2008 11:17:59

Vorige topic - Volgende topic

KIM

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjenT5R

Ohhhhyeeeaaaah BC racing zit er onder :D

Ehhh aan de achterkant  ;D

Ozzzz

Citaat van: arjenT5R op 10-09-2018 23:29:51
Ohhhhyeeeaaaah BC racing zit er onder :D

Ehhh aan de achterkant  ;D

En voor ook inmiddels mag ik aannemen?

Hele nacht de tijd voor gehad tenslotte  ;D

arjenT5R

Haha nee... Ik ging eigenlijk ff de pijp recht hangen...
En toen dacht ik... Nu ik toch de moeite heb genomen de achterkant oop te krikken... Kan ik wel net zo goed de BC set er onder meubelen aan de achterkant...

Dus zodoende... ;D

De voorkant moet tegelijk met ashoezen en draagarmen enzo... Is nog een redelijke klus.

freefall

1997 417 nautic blue S70 2.5T AT Zoonlief
2000 426 mystic silver V70D AT
1997 421 dark olive pearl V70 2.5T 2.3T AT AWD
1998 419 sand silver S70 T5 AT zoonlief
1995 421 dark olive pearl 850 T5R AT
i beun, therefore i am

classicT5

Was eigenlijk op zoek naar je topic over Chinees goodies, maar vind het niet.

Mag het dan hier?

Vandaag een Hantek 1008 oscilloscoop  gekocht in China. Benieuwd of dat beetje werkt. Echte profi oscilloscoop is te duur voor het weinige dat ik het gebruik.

Nodig om auto te begrijpen, ze wil me iets vertellen maar begrijp haar niet. Denk dat met oscilloscoop ik haar wel versta :) daarna ga ik mijn vrouw ermee uitlezen, vertoont ook dezelfde symptomen ;)

arjenT5R

Haha ja alles mag hoor.... maar niet zonder plaatjes natuurlijk  ;D ;)

Ewout Schalkwijk

Arrrr, ik denk dat je blog behekst is. al tijden lang krijg ik geen updates meer, zelfs al klik ik meedere keren op 'notificatie'. Nu liep ik weer drie maanden achter. :eusa_wall:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

arjenT5R

ho sjips... ja ook al tijdje niet meer zoveel gemeld wel flink bezig geweest moet er nog eens aan beginnen.

Hoofd is beetje vol teveel gedoe opt moment Veilig thuis, CJG, Raad vd kinderbescherming etc...

M'n 18 weken zwangere vriendin is in elkaar gebeukt met een tafel door haar ex afgelopen vrijdag tijdens mediation achtige therapie om hun weer on speaking terms te krijgen omwille van hun 9 jarig zoontje.

Babe en baby maken t lichamelijk goed, ze zit onder de blauwe plekken en schrammen dat wel...

We leven in een hele bizarre wereld....

Uiteraard is er aangifte gedaan bij politie maar dat is allemaal slappe hap die wilde die "zwangere vrouwe mepper" niet aanhouden want het belang van het kind dat daar woont...
En m'n vriendin mocht haar zoontje niet zien toen haar ex eindelijk gisteren gearresteerd is, zoontje moest opgehaald worden door de ouders van de " zwangere vrouwen mepper " wat zal z'n vader trots op 'm zijn.

Wat ik zeg we leven in een bizarre wereld... steeds als je denkt het kan niet gekker, of we zitten nu wel in het uiterste diepte punt dan wordt altijd het ongelijk wel weer bewezen...

Geen idee waarom ik dit hier schrijf... zal het wel kwijt moeten zeker....

NinaPaul

De wereld ligt aan de voeten van de "mensen" zonder fatsoen, helaas altijd al zo geweest.

Sterkte in deze situatie, het kind zal met zo een vader sperma donor (in welke situatie dan ook!) de dupe zijn.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

volvobug

Citaat van: arjenT5R op 30-10-2018 16:32:08
....

Wat moet, moet, simpel als dat en al helemaal geen bezwaar natuurlijk.
Had al eerder iets van je begrepen over de problematiek maar het is er zo te lezen niet beter op geworden. Je zou zo'n vent toch zelf in elkaar beuken maar dat lost ook niets op behalve een kortstondig tevreden gevoel wellicht. Nou sterkte er maar weer mee dan.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

V70geRwin

Citaat van: arjenT5R op 30-10-2018 16:32:08
ho sjips... ja ook al tijdje niet meer zoveel gemeld wel flink bezig geweest moet er nog eens aan beginnen.

Hoofd is beetje vol teveel gedoe opt moment Veilig thuis, CJG, Raad vd kinderbescherming etc...

M'n 18 weken zwangere vriendin is in elkaar gebeukt met een tafel door haar ex afgelopen vrijdag tijdens mediation achtige therapie om hun weer on speaking terms te krijgen omwille van hun 9 jarig zoontje.

Babe en baby maken t lichamelijk goed, ze zit onder de blauwe plekken en schrammen dat wel...

We leven in een hele bizarre wereld....

Uiteraard is er aangifte gedaan bij politie maar dat is allemaal slappe hap die wilde die "zwangere vrouwe mepper" niet aanhouden want het belang van het kind dat daar woont...
En m'n vriendin mocht haar zoontje niet zien toen haar ex eindelijk gisteren gearresteerd is, zoontje moest opgehaald worden door de ouders van de " zwangere vrouwen mepper " wat zal z'n vader trots op 'm zijn.

Wat ik zeg we leven in een bizarre wereld... steeds als je denkt het kan niet gekker, of we zitten nu wel in het uiterste diepte punt dan wordt altijd het ongelijk wel weer bewezen...

sjips, sterkte er mee.
Maar vooral gefeliciteerd met de zwangerschap!  :eusa_clap:

classicT5

elianmars

Jezus..... ik wilde je juist vragen hoe het met Sjakie en de hele situatie is..... :o

Heel veel sterkte!

En gefeliciteerd met de zwangerschap. Daar wist ik nog niks van  :eusa_shifty: ;D