"417 R" , " De Belg " en " De Mien-machine" 164 T6 in wording...!

Gestart door arjenT5R, 17-12-2008 11:17:59

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Citaat van: verburgh op 29-07-2010 02:47:49
Breng je hem ook weg naar een tectylstation om al je balken vol te laten schijten?
als je aan het lassen ben heb je altijd vliegroest aan de binnenkant van je  schermen of balken.

jup  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Gear Head

Ja! Tijd voor een update'je. Het vordert lekker, omdat dit voor ons de eerste keer is dat wij deze bak grondig/maximaal onderhanden nemen, nemen we het liefst wat langer de tijd om spelingen te meten, zuigers af te draaien etc. Het was even pas en meet werk maar we hebben uit eindelijk bij veel groepen ongeveer 25% meer frictie materiaal weten te plaatsen, en bij de zwakste groep maarliefst 50% meer frictie capaciteit!
Dit samen met wat Sonnax materiaal voor een hogere lijndruk (mainboost valve) en een aangepaste lock-up valve moet dit toch wel aardig gaan schakellen:)!. Genoeg geneuzel tijd voor foto's!

Michel is ook blij met de vorderingen ;D!

Ik op mijn favorieten plaats :D

Bak weer in de opbouw.

Alle nieuwe O-ringen/pakkingen/bolletjes voor in het kleppenblok.

Sonnax spul.

Groepen weer opgebouwd.

Morgen gaat de oude bak er uit en met een beetje geluk de nieuwe er weer in. Ik denk dat ik morge meer kan vertellen over hoe het loopt.

GearHead over en uit ;)...

Taranis

Mooi fotoverslag!

Benieuwd naar de ervaringen!

KIM

razorx

Ik kijk alleen maar met bewondering toe,
Respect hoor en wat een geduld!

Freakybaby

Mooi werk en mooi verslag!
Ben heel benieuwd hoe het gaat rijden.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Gunnar

Hey Arjen, vergeet niet een setje reservewielen met nieuwe banden mee te nemen voor de voorkant, je zal ze nodig hebben na je testrit :-)
www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

-D©©©L-

Dit is toch wel een ubercool project !  :eusa_clap:

beunmaat

Dat ziet er serieus uit! ;D
Kan niet wachten om het verschil te voelen :P

Btw..komt er een lsd in?

Wout309t

2011 V70 2.0T R-Design MT

UserID6342

Mooie reportage weer hoor, ben benieuwd hoe de auto dadelijk gaat rijden met die bak erin.  En sterker nog, hoe het bevalt ?

arjenT5R

Wowww  :D hier worden we vrolijk van dat ziet er goed uit  :D
ben benieuwd of het een beetje rijdt en langer mee gaat als een jaar  ;D
Had vandaag henri al aan de telefoon gehad en hij klonk behoorlijk enthousiast
wat een project hey  :D Hoop dat het morgen een beetje mee zit met demontage en montage  ;)
Heb er alle vertrouwen in als ik zie hoe jullie te werk gaan.
En dat het allemaal wat langer duurt is allemaal prima het gaat om het resultaat   ;)

Ohhh ben echt benieuwd  :D

Vandaag nog wat verder gegaan aan de 244;

Hemeltje er ook maar uit gehaald

En de neus er weer op gezet schiet aardig op morgen maar eens plaats maken om hem uit de garage te halen
en zaterdag op de kar te zetten  :D

Wat is er alweer een hoop gebeurt zeg in 3 weken wordt er helemaal blij van  :eusa_dance:
De 850 strx met een nieuwe bak custom automaat, de 244 voor een nieuw jasje en hopelijk ook nog een huisje met flinke garage zodat we gewoon door kunnen gaan  ;D ;D ;D

Taranis

Citaat van: arjenT5R op 30-07-2010 01:01:38
Wat is er alweer een hoop gebeurt zeg in 3 weken wordt er helemaal blij van  :eusa_dance:
De 850 strx met een nieuwe bak custom automaat, de 244 voor een nieuw jasje en hopelijk ook nog een huisje met flinke garage zodat we gewoon door kunnen gaan  ;D ;D ;D

Goed bezig jij! :eusa_clap:

UserID6342

Je hebt het maar druk er mee Arjen.  Wanneer hoor je het over het huis of dat allemaal gaat lukken ?  Zo natuurlijk wel helemaal super zijn !!

arjenT5R

Citaat van: Dirk342 op 30-07-2010 08:29:09
Je hebt het maar druk er mee Arjen.  Wanneer hoor je het over het huis of dat allemaal gaat lukken ?  Zo natuurlijk wel helemaal super zijn !!

Morgen ga ik weer kijken.... laatste van de 3 ik hoop best for last,
het beloofd veel in ieder geval ... Betalen kan ik het in ieder geval  :)