Voorfront V70

Gestart door ExhaLe, 19-12-2008 13:57:07

Vorige topic - Volgende topic

ExhaLe

Hallo mensen,

Ik sta op het punt een v70 classic aan te schaffen met front schade. Nu vraag ik mij af of het voorfront  van de 850 ook past
in een v70? Mocht iemand hierover uitsluitsel kunnen geven dan ben ik hier natuurlijk erg blij mee.

P.s. mocht iemand nog plaat werk van een v70 classic hebben liggen ( linker zijscherm, voorbumper, koplamp links) graag een pb'tje.

Alvast bedankt. Rik

ExhaLe

Ik ben net bij de betreffende v70 gaan kijken en de schade is toch ernstiger dan het op het eerste gezicht leek. Ik ben dan ook nog
aan het rekenen of het voor mij intressant is. Toch ben ik wel benieuwd of het voorfront hetzelfde is, dus als iemand het antwoord weet graag.

Grtz Rik

-D©©©L-

Het kunststof front is anders.

S. Brouwer

Ik heb mijn standaard bumper vervangen door een R. Heb nog een complete voorbumper met binnenbalk liggen. (wel lakschade)

Enno

Mooie combinatie ;) 850 neus & V70 interieur.........

ExhaLe

Ik bedoel het kunstof voorfront waar marco het over heeft. Ga natuurlijk geen 850 neus op een v70 zetten.  ;)

Turbobiker

Citaat van: ExhaLe op 19-12-2008 17:27:24
Ik bedoel het kunstof voorfront waar marco het over heeft. Ga natuurlijk geen 850 neus op een v70 zetten.  ;)

Ach, die neus is één van de vele van de 1800 veranderingen die geheel overbodig was...
De Tussenpaus

elianmars

Citaat van: Turbobiker op 19-12-2008 17:44:36
Citaat van: ExhaLe op 19-12-2008 17:27:24

Ach, die neus is één van de vele van de 1800 veranderingen die geheel overbodig was...

Mee eens, evenals de de meegespoten bumpers en stootstrippen  :-\

)()()sT

Past volgens mij niet... De V70 neus is platter.

Enno

Als je motorkap, zijschermen & koplampen moet vervangen moet het passend te maken zijn ;)....

Ben wel benieuwd of dit door gaat.

)()()sT

Ja maar hij gaat er volgens mij dan geen V70 met 850-neus van maken  ;D

ExhaLe

Ik heb de v70 toch gekocht :eusa_dance: dus ik ben weer terug in de gelederen van de roffelrijders. Het betreft een volvo v70 uit december 1999 2.4l 170pk full options alleen geen volleder interieur maar halfleder.
Morgen wordt ie afgeleverd en dan zal ik m met foto's introduceren.

Grtz rik

Sbv

Hey Rik,

Waar blijven de foto's ?