Kerst !

Gestart door Misha, 25-12-2008 23:40:51

Vorige topic - Volgende topic

big ben

Kerst :-\...... ik bedoel de hele "feestmaand december" mag wat ons betreft afgeschaft worden :-X, het is niet leuk meer sint-kerst-oud en nieuw- vuurwerk :-X :-\..............

Stress stress en nog veel meer............. Jurre die pdd-nos heeft in een niet te kleine vorm kan er niet meer tegen, huilen- woede aanvallen- veel onrust,  :'( :eusa_wall:

Wat voor ons zo leuk is...................... is voor Jurre(12) een ramp, vanaf 5 januari weer "gewoon" in zijn ritme ::)

darius

Citaat van: Snellebaksteen op 26-12-2008 12:59:39
Schoonouders.....

Eigenlijk wilde ik gisteren al reageren maar ik had er de Kracht niet voor. Ik ben gisteren nl de hele dag bij mijn schoonfamilie geweest......

In 1 woord: Hel.

En maar moeten doen dat het gezellig is, en maar negeren dat die kinderen van m'n zwager zulke etters zijn, en maar veinzen dat de taart lekker is, en maar de schone schijn op houden dat ik me niet tegen de klippen op verveel en het liefste lekker thuis, in de tuin een beetje aan het hout zagen zou zijn of zo.

Toen m'n zwager trots aankondigde dat hij het toetje, na de veel te zware en overvloedige (veel is lekker) maaltijd, zelf gemaakt had, stond ik op het punt om in huilen uit te barsten. Spekkoek met slagroom. Een stuk vette baksteen waar te weinig kruiden doorzat "omdat de kinderen het anders niet lusten" met slappe zoete troep uit de spuitbus.....

Echt een topper na veel te veel puree met jus. "Neem nog wat! Er is nog veeeel meer!!"

Buhuhuhuhuhuuuuuuuuu.

Er is niks mis met Kerst opzich maar dan moet je het wel kunnen vieren zoals je dat zelf wilt.

Oja, trouw nooit, niet eens vanwege je vrouw maar veel meer voor alle ellende die er aan vast hangt.

ja we zitten op een lijn....very serious bussines... :evil:
No show, only go.

mafvanvolvo

Zo en nu dus weer 6weken naar de sportschool,als het maar lekker en gezellig was want daar gaat het tenslotte om
Citaat van: FGG op 26-12-2008 20:25:23
Zo, de eerste 3 gangen hebben we gehad. Nog 3 te gaan.

kefke2001

Ziezo vandaag kerstdiner gehad bij m'n schoonouders enikmoet zeggen,ik verwachtte een saai diner.Maar neen het was wel leuk vandaag,zelfs voor herhaling vatbaar. :o
Bij het weggaan zei m'n schoonma zelfs dat ik een mooie volvo heb.Ook al is hij nog standaard en liggen er momenteel zelfs originele al velgen op vanwege het zout.
Al bij al viel het best mee dus van mij mag kerst blijven.

Ps Eugene als je dit leest tot zondag he want ik wil m'n volvo verlaagd hebben  ;D ;D ;D

MJH

Het is eindelijk op.
Jongens, wat een feestmaal. Zwezerik, Kalfsgebraad, Dorade v/d grill, chocolade pavlova en meer van dat spul.
't Was weer helemaal goed.
Volgend jaar weer. Misha, kom je dan ook?
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

FGG

Citaat van: MJH op 27-12-2008 00:58:52
Misha, kom je dan ook?

Mag met partner. ;)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

elianmars

Ik vind kerst een heerlijke tijd. De afgelopen 10 jaar hebben we kerst gevierd in de Ardennen. Jammer genoeg waren de laatste jaren de kerstdagen groen. De sneeuw wil daar ook al niet meer vallen  :'(

We zitten daar dan met mijn ouders. Mijn zus komt dan ook een paar dagen met haar gezinnetje. Af en toe komt mijn broer, die met zijn gezin op Curacao woont, langs. Vorig jaar wisten mijn ouders niet dat ze zouden komen. Wij wel. Was heel leuk om de zeer verbaasde gezichten van mijn ouders te zien, toen mijn broer het erf kwam oprijden  ;D

Mijn schoonfamilie zie ik nooit tijdens kerst. Ik heb een jaar of 8 geleden mijn schoonmoeder en haar vriend het huis uitgeschopt. Ik was ze helemaal zat. Ik ga verder niet in detail treden daarover.
Met mijn schoonmoeder heb ik wel weer contact (ze past regelmatig op de kinderen), maar haar vriend kan ik niet luchten of zien. Wat een *****  :eusa_wall: :eusa_wall:

Mijn vrouw heeft geen broers of zussen, dus daar hoeven we geen rekening mee te houden  ;D

Overigens heeft mijn vrouw het nu wel een beetje gezien met de kerst met háár schoonfamilie, dus waarschijnlijk zijn we volgend jaar gewoon thuis met kerst  :eusa_shifty:  ;D