Hooftman mail

Gestart door MJH, 28-12-2008 11:08:54

Vorige topic - Volgende topic

speedyT5

hmmm,
mijn e-mail adres staat gewoon bij mijn profiel, maar geen mail onvangen van Hooftman.
Ga ze maar eens mailen waarom jullie allemaal wel een bericht hebben gekregen en ik niet :eusa_whistle:
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

Taranis

Citaat van: M a r c op 28-12-2008 17:49:48
Joh,  bespaar je de moeite en energie....  er zitten hier duidelijk veel mensen met héél veel vrije tijd.  Waar men zich al niet druk om maakt, soms lijkt het wel of de mensen iets te klagen móeten hebben.  Kunnen we geen nuttige dingen gaan doen?

Helemaal mee eens. Get a life ::)

heutink

Citaat van: speedyT5 op 28-12-2008 18:07:59
hmmm,
mijn e-mail adres staat gewoon bij mijn profiel, maar geen mail onvangen van Hooftman.
Ga ze maar eens mailen waarom jullie allemaal wel een bericht hebben gekregen en ik niet :eusa_whistle:
;D
discriminatie van 50+ers kan het niet zijn, want ik had wel mail ???
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

bupozaanstad

Ik wil eigenlijk niks meer zeggen want als 20 jarige met 33 jaar levens ervaring ben ik waarschijnlijk toch een oude zeikert  ;D Maar ik blijf bij mijn standpunt dat het niet kan / mag gebeuren dat e-mail adressen worden gebruikt voor het ongevraagd toesturen van mail, door wie dan ook. Zeker niet als deze onrechtmatig zijn verkregen, ik heb er namelijk niet om gevraagd en ook nooit contact gehad met dit bedrijf!

Henk

FrankM

Ik hou me buiten de discussie....................weet nl hoe ze aan mijn adres komen.
Hoe ?
Nou het is mijn dealer ;D en heb wel eens mailcontact met ze.
Heb dus ook de mail gehad en bekeken.
Laat ik me daar toch een V 70 zien die eigenlijk wel naar mijn zin is ;)
Toch dus ergens goed voor :eusa_clap: :eusa_clap:

Groeten

Marc O.

Wel weer lachen dat we er met zijn allen nu al 6 pagina's mee hebben weten te vullen :evil: Kortom: slotje erop en verder gaan met zinnige(re) dingen? :eusa_eh:
...The Nile isn't just a river in Africa...

bupozaanstad

Citaat van: Marc O. op 28-12-2008 18:19:38
Wel weer lachen dat we er met zijn allen nu al 6 pagina's mee hebben weten te vullen :evil: Kortom: slotje erop en verder gaan met zinnige(re) dingen? :eusa_eh:

Slotje prima MAAR nog steeds de vraag HOE komt dit bedrijf aan mijn mail adres?

Ludo

Citaat van: bupozaanstad op 28-12-2008 18:24:28
Slotje prima MAAR nog steeds de vraag HOE komt dit bedrijf aan mijn mail adres?

geen idee, maar weet wel hoe je simpel deze dingen kan voorkomen.  :D

S. Brouwer

toch ff checken en ja ja, bij mij is de mail ook binnen gekomen.

Geen clublid, geen klant, geen deelnemer aan de sleuteldagen en toch een mailtje. 

Zal dan toch via het forum gegaan zijn.

animalT5R

Maar wat is de bedoeling van dit topic? Dat Hooftman op een gegeven moment zegt''ok jongens,als we zo moeilijk gaan doen over een onschuldigmailtje,waar  misschien wel interesante aanbiedingen in staan voor de ''overjarige'' volvo's,laat de sleuteldagen e.d. dan ook maar zitten''
Dan hebben we dus een paar man die via ''een groep  bezwaar willen gaan maken'',die het voor een grote groep verpesten.
Spam zal je altijd blijven houden,en hoe ze aan je mailadres komen,lekker belangrijk  ::)
Als je er geen intresse in heb,meld je je af voor de mailing list van hooftman,kous af,geen last meer van.Anders blokkeer je de afzender,ben je er ook vanaf....

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

bupozaanstad

Citaat van: S. Brouwer op 28-12-2008 18:31:01
toch ff checken en ja ja, bij mij is de mail ook binnen gekomen.

Geen clublid, geen klant, geen deelnemer aan de sleuteldagen en toch een mailtje. 

Zal dan toch via het forum gegaan zijn.

Dat bedoel ik, geen enkele relatie met het bedrijf en toch een mail, kan niet anders dan hengelen via het forum. Dus: ONRECHTMATIG verkregen email adressen! En JA ik trek me muil open want ik heb een takke hekel aan ongevraagde mail van wie dan ook !!!

Emiel

Citaat van: animalT5R op 28-12-2008 18:41:31
Maar wat is de bedoeling van dit topic? Dat Hooftman op een gegeven moment zegt''ok jongens,als we zo moeilijk gaan doen over een onschuldigmailtje,waar  misschien wel interesante aanbiedingen in staan voor de ''overjarige'' volvo's,laat de sleuteldagen e.d. dan ook maar zitten''
Dan hebben we dus een paar man die via ''een groep  bezwaar willen gaan maken'',die het voor een grote groep verpesten.
Spam zal je altijd blijven houden,en hoe ze aan je mailadres komen,lekker belangrijk  ::)
Als je er geen intresse in heb,meld je je af voor de mailing list van hooftman,kous af,geen last meer van.Anders blokkeer je de afzender,ben je er ook vanaf....

Heeey Jo!

Hoe is ie?

bupozaanstad

Laat ze dan een forum bericht plaatsen met het URL naar de site maar geen ongevraagde mail verzenden, dat siert niemand.

animalT5R

Citaat van: bupozaanstad op 28-12-2008 18:44:12

Laat ze dan een forum bericht plaatsen met het URL naar de site maar geen ongevraagde mail verzenden, dat siert niemand.
Zit je nogal hoog denk Henk,mail hooftman en vraag opheldering.
Je kan je er wel druk om maken,maar daar krijg je alleen een groot hart van,en dat is een emailtje niet waard  ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Emiel

Hooftman interesseert me niet, als jullie nou eens die BUYLIMPDICKPONYPILLSONLINE spammers gaan opzoeken oid.