Na Pech met 850 nu weer GOED nieuws

Gestart door Jacco850, 01-10-2003 21:06:49

Vorige topic - Volgende topic

Jacco850

:)Hallo mensen, na een aantal vervelende gebeurtenissen met de "Roffel" zoals gemeld in mijn vorige bericht heb ik nu ook goed nieuws.
Ik heb deze week weer een aantal keren kontakt gehad met de Firma Auto Rima in Druten met Rene.
Wij hebben gezamelijk een oplossing gevonden voor het probleem waar ik mee zat.
Dus dit was voor mij weer een lichtpuntje in de duisternis.
Mijn Roffel is hopelijk Vrijdag weer klaar bij de schadehersteller waar hij al ruim een week staat om de enorme schade te herstellen die vandalen na een avondje stappen hadden veroorzaakt.
Ik zal nog even schrijven wat er allemaal aan de wagen is gedaan.
Nieuwe voor en achter bumper/spoiler, 4 nwe ruiten, vele vernieuwingen aan interieur, vanaf de middenstijl word alles gespoten naar achteren.
Daarnaast heb ik ook nog een kofferbak spoiler laten monteren en een roestvrij stalen sierstuk op de uitlaat.
Daar dit alles toch al een lieve duit koste hebben wij maar besloten nog effe door te rijden in de roffel dus vandaar nog enkele verfraaiingen.
Verder willen wij nog iedereen bedanken die gereageerd hebben op het bericht over de schade en met ons meeleefden.
Groeten Jacco(850) en Mireille ;)

george

Hoe heb je dat opgelost met Rene dan???
Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

rogier

Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar Jacco.

Marc 0101.001

Goh, had maar gezegd van die spoiler. Ik heb nog een nieuwe originele liggen in de doos met alles erbij....

Roffelred

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat de oplossing is. Of komen daar de spoiler en het sierstuk vandaan?

Rene

Citaat van: Roffelred op 02-10-2003 13:05:01
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat de oplossing is. Of komen daar de spoiler en het sierstuk vandaan?

Nou dan komt Rima wel erg makkelijk weg als dat zo zou zijn.