cc en storings lampje v 70 tdi 1999

Gestart door MICHEL306, 03-01-2009 22:20:50

Vorige topic - Volgende topic

MICHEL306

Vandaag bij Fasttech geweest...super...ik wist dat mijn koppelingspedaal nogal hoog staat wat betekend dat de set aan vervanging toe is,nu heeft mijn roffel zoveel koppel gekregen dat bij lekker even de sporen geven hij net de schakelaar van de koppeling aanspreekt, hierdoor gaat motormanagement lampje branden en valt de cc uit...voor diegene die dit ook ondervinden dus het antwoord   koppeling vervangen=einde probleem

gr  Michel

Ludo

het motormanagement lampje gaat branden als je hem door de koppeling trekt. ???
volgens mij staat dat los van elkaar.  :eusa_think:

welke foutmelding geeft ie dan?.

MICHEL306

koppeling slipt niet maar spreekt de schakelaar aan van de koppeling.oorzaak versleten platen en daardoor hoge pedaalstand..blok kanteld net even te veel door hoger koppel.

thuur

Citaat van: MICHEL306 op 04-01-2009 01:30:19
koppeling slipt niet maar spreekt de schakelaar aan van de koppeling.oorzaak versleten platen en daardoor hoge pedaalstand..blok kanteld net even te veel door hoger koppel.

De schakelaar die detecteert of 'de koppeling vrijkomt' zit bij het pedaal.

Gr ;)

Ludo

Citaat van: MICHEL306 op 04-01-2009 01:30:19

mooie uitleg, maar dat het motormanagement gaat branden heeft een andere oorzaak.
het motormanagement regelt de brandstofhoeveelheid en het ontstekingsmoment.