Bestaan er nog autoradio's zónder cd-speler of cassettespeler?

Gestart door VolvoDeMio, 07-01-2009 13:16:34

Vorige topic - Volgende topic

haasje

de 603 heeft wel een anti diefstalcode, staat er alleen niet op

Soulfly

Een simpel versterkertje zou qua volume genoeg kunnen doen. Voor wat geluidskwaliteit betreft... Het is maar net wat je wilt. :) Dat blijft min of meer wat het nu ook is, maar dan... versterkt...

Met de radio die je hebt (Blaupunkt / Philips) is het even meten wat de meest linker pin doet. Anders zou je de versterker nog op contact mee kunnen laten schakelen. Maar ik gok ook dat dit een 12v geschakeld is op de aan/uit knop.

-D©©©L-

Citaat van: VolvoDeMio op 07-01-2009 13:16:34
Bestaan er nog autoradio's die alleen radio zijn  :eusa_shifty: (zónder cd-speler of cassettespeler)?

Enige voorwaarde is dat ie alle luidsprekers (ook in de d-stijl) aan kan.

Edit: cassetterecorder gewijzigd in cassettespeler.

Een SD-kaart lezer mag ie wel hebben ?

Snellebaksteen

Als je nou een maand of 2 eerder gekomen was met dit bericht had je van mij zo m'n oude cr 920 mogen hebben.
Daar heb ik nu een kabeltje aan de cassette kop gesoldeerd voor het aansluiten van de mp3 speler en de telefoon en die zit nou in de Visa.

We kunnen nog wel ruilen, jij de cr 902 en ik die ouwe blaupunkt, de speakertjes in de Visa zijn zo slecht dat de radio die er voor zit niks meer uit maakt...
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

VolvoDeMio

Citaat van: -D©©©L- op 08-01-2009 00:09:00
Citaat van: VolvoDeMio op 07-01-2009 13:16:34
Bestaan er nog autoradio's die alleen radio zijn  :eusa_shifty: (zónder cd-speler of cassettespeler)?

Enige voorwaarde is dat ie alle luidsprekers (ook in de d-stijl) aan kan.

Een SD-kaart lezer mag ie wel hebben ?

8)

Nee, die wil ik ook niet.

Ik wil ALLEEN radio    :evil:

Maar het lijkt hetzelfde als met mobieltjes, daar zit voor mij ook veel te veel op (óf veel te weinig; dan ook maar meteen afstandsbediening van alarm van auto, bediening van autoradio, gps enzovoorts erop.. :evil:)

Gewoon een radio, met goede componenten.

Ah, nieuwe reactie...

Citaat van: Snellebaksteen op 08-01-2009 00:14:10
Als je nou een maand of 2 eerder gekomen was met dit bericht had je van mij zo m'n oude cr 920 mogen hebben.
Daar heb ik nu een kabeltje aan de cassette kop gesoldeerd voor het aansluiten van de mp3 speler en de telefoon en die zit nou in de Visa.

We kunnen nog wel ruilen, jij de cr 902 en ik die ouwe blaupunkt, de speakertjes in de Visa zijn zo slecht dat de radio die er voor zit niks meer uit maakt...

Graag!

Helemaal goed.

Snellebaksteen

Ok, dan moet ik er ook nog even bij vertellen dat ik natuurlijk te krenterig was om een passende connector te kopen en dat ik dus gewoon draadjes direct op de stekkertjes aan de achterkant gesoldeerd heb. Die soldeer ik gewoon weer los, das geen probleem maar je kunt zo hier en daar dus een restje tin tegenkomen.

Ik zal direct eens even een fotootje gaan maken van het apparaat.

Er zit dus nu een MP3 ingang op met een los snoertje aan de achterkant, werkt prima en als je een telefoon met mini-jack aansluiting hebt kun je hem ook als carkit gebruiken.

Snellebaksteen

Tadaa:

Let vooral op de sublieme afwerking van het Citroen Visa dashboard......

elmarconi

Stekkers zijn m.i. standaard. Zou dus 1-op-1 moeten passen. Heb de CR906 (met RDS) er zelf ook inzitten. Prima dingetje en 1-DIN ruimte over!
--
Autogas Inside . . .

VolvoDeMio

Citaat van: Snellebaksteen op 08-01-2009 00:41:20
Tadaa:
http://i74.photobucket.com/albums/i262/Smallegange/08012009262.jpg

Let vooral op de sublieme afwerking van het Citroen Visa dashboard......

Ik weet er 'alles' van.
Mijn vrouw/vriendin heeft een visa tweecylinder gehad van de leeftijd 9 tot
.....
.....
....
17 jaar oud.

Er moest af en toe wél wat aan gelast worden.
Verder bíjna niets.
Uiteindelijk na een gratis Kwikfit remmentest bij een plotseling ontstane file door haar remmen getrapt. Gelukkig met helderheid van geest de vluchtstrook kunnen benutten.
Dat is de enige auto waarvan we in al die jaren oude auto's rijden een accu hebben vervangen. Accu was 14 (veertien) jaren oud, en is vervangen door een accu uit een sloop-Cx. De motorkap van de Visa kon na enkele aanpassingen uiteindelijk tóch dicht.

Tsjonge, trip into memory lane...

Citaat van: elmarconi op 08-01-2009 01:19:03
Stekkers zijn m.i. standaard. Zou dus 1-op-1 moeten passen. Heb de CR906 (met RDS) er zelf ook inzitten. Prima dingetje en 1-DIN ruimte over!

Mooi!

LPGLE

http://www-shop.boromat.nl/?action=show_detail&art_id=52861

ALLEEN Radio  :evil:   en een front aux-in

De radio is normaal formaat , alleen de inbouwdiepte bedraagt ongeveer de helft van een normaal exemplaar.
De front aux zit normaal onder een klepje, zie je niet , maar op de foto staat het klepje open.

VolvoDeMio

Citaat van: LPGLE op 08-01-2009 12:04:50
http://www-shop.boromat.nl/?action=show_detail&art_id=52861
http://www-shop.boromat.nl/content/prod_images/normal/13346.jpg

ALLEEN Radio  :evil:   en een front aux-in

De radio is normaal formaat , alleen de inbouwdiepte bedraagt ongeveer de helft van een normaal exemplaar.
De front aux zit normaal onder een klepje, zie je niet , maar op de foto staat het klepje open.

YES.....  :eusa_clap:

Ze bestaan..... hoe is het mogelijk!

:eusa_pray:

VolvoDeMio

Ja, Nee hè....

Nóg eentje!

LPGLE

oh  ik voelde eigenlijk "het worteltaartjes verhaal opkomen" 

maar je zoekt zo'n exemplaar dus ?

VolvoDeMio

Citaat van: LPGLE op 08-01-2009 13:36:02
oh  ik voelde eigenlijk "het worteltaartjes verhaal opkomen" 

maar je zoekt zo'n exemplaar dus ?

Ja, sterker nog, ik heb hem zojuist gekocht!

Wordt volgende week geleverd.

VolvoDeMio

De Challenge Line CL105 TR is een onderscheidend product dat een oplossing biedt voor vele professionele toepassingen. Het kleine en robuuste ontwerp is uitermate geschikt voor industriële- of landbouwvoertuig. Bij private toepassingen beschikt dit product over de eigenschappen van een hoogwaardige EON/RDS tuner.

Voor trekkers dus......

Gelukkig heb ik een tdi.....

;D