Wouter is de naam

Gestart door Woutje, 31-10-2008 21:52:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

thuur

Welkom (economishe vluchteling of is er geen werk in friesland?) ;D


Vwb je probleempjes: klinkt allemaal erg overkomelijk. Kijk eens goed rond en gebruik de zoekfunctie (gebruiksaanwijzing in Off Topic) ;)

3) waterpomp lekker laten zitten als deze alweer dik 5000 km gedraaid heeft op de nieuwe riem.

5) rempedaalschakelaar triggert geen motormanagementlampje volgens mij..


Gr 8)

Woutje

Ik denk dat je het onder het kopje econimische vluchteling kan samanvatten  :eusa_think:

Wat betreft die schakelaar, we hebben de auto aan de computer gehad en op het moment dat het motormanagement lampje ging branden gaf de computer die schakelaar aan.

Maar hoe dan ook, hij is besteld en dan weten we het snel genoeg.

FGG

Citaat van: Marc O. op 01-11-2008 08:04:34
Citaat van: Chris op 31-10-2008 23:13:08
Volgens enkelen hier is wit DE kleur van 2008 ;D

Toch jammer dat 2008 bijna is afgelopen :P

En 2009, en 2010, en 2011...

en dat al vanaf 1993. ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

KMvrtr

Welkom!

Mocht je ooit een probleempje met de auto hebben in Almere, er zitten hier tenminste drie leden: Enno, Ronin en ondergetekende.
Sowieso een keer langs komen is altijd leuk natuurlijk... :)

thuur

Citaat van: KMvrtr op 08-11-2008 00:12:13
Welkom!

Mocht je ooit een probleempje met de auto hebben in Almere, er zitten hier tenminste drie leden: Enno, Ronin en ondergetekende.
Sowieso een keer langs komen is altijd leuk natuurlijk... :)

Kijk maar uit.. Voor je het weet ga je weg met 4 Bilsteins, nieuwe Bosch ontsteking en sensors, Azev velgen met Continental banden, tuningskitjes van ACSchnitzel en Brabus, een Becker navigatie met Jamo speakertjes en een tank vol Aral 100...


Gr :eusa_shifty:

whachamacollit

En een flinke portie van de beste bedoelingen in je kofferbak...

"Is het sap het knijpen waard"

KMvrtr

Citaat van: thuur op 08-11-2008 00:36:23
Citaat van: KMvrtr op 08-11-2008 00:12:13
Welkom!

Mocht je ooit een probleempje met de auto hebben in Almere, er zitten hier tenminste drie leden: Enno, Ronin en ondergetekende.
Sowieso een keer langs komen is altijd leuk natuurlijk... :)

Kijk maar uit.. Voor je het weet ga je weg met 4 Bilsteins, nieuwe Bosch ontsteking en sensors, Azev velgen met Continental banden, tuningskitjes van ACSchnitzel en Brabus, een Becker navigatie met Jamo speakertjes en een tank vol Aral 100...


Gr :eusa_shifty:

Je vergeet de afgedopte EGR..

Woutje

Citaat van: thuur op 03-11-2008 23:59:48

5) rempedaalschakelaar triggert geen motormanagementlampje volgens mij..

Gr 8)

Je hebt gelijk, na het vervagen van de schakelaar gaat het lampje, af en toe, toch gewoon weer aan..

thuur

Citaat van: Woutje op 10-11-2008 22:52:54
Citaat van: thuur op 03-11-2008 23:59:48

5) rempedaalschakelaar triggert geen motormanagementlampje volgens mij..

Je hebt gelijk, na het vervagen van de schakelaar gaat het lampje, af en toe, toch gewoon weer aan..


Welke foutcode zit er dan in?


Gr ;)

Woutje

Wat ik begrijp is dat ze hem aan de computer hebben gehangen (WOW?) en dat die deze foutmelding gaf.
Dus geen code.

Gr Wouter

KMvrtr

Grappig. Zit ik gezellig een nieuw forumlid te verwelkomen, kom ik er vorige week achter dat ik hem nog ken ook!
We volgen dezelfde opleiding. Voor vertrek na de cursus vorige week even staan kletsen over zijn nieuwe Volvo, en ik had helemaal niet door dat het de vent van dit topic was. :)

In ieder geval weet Wouter nu waarom in zijn vloerbedekking links en rechts achter een winkelhaak is gesneden.

Tot volgende week Wouter!

Woutje

Afgelopen dinsdag vette pech..

Auto wilde heel slecht starten, dacht in eerste instantantie aan de accu.
Kein stukje mee gereden, maar hij viel steeds uit..
Terug naar m'n werk gereden, want de auto begon ook steeds slechter te lopen.
ANWB kwam tot de conclusie dat de spanrol van de Dieselpomp kapot was, was uiteraard niet terplekke te maken.
Volgende dag is hij opgehaald door een berger, en naar een garage in Almere gebracht.
Hebben er meteen naar gekeken, hebben de spanrol en snaar vervangen.
Tevens is alles weer op tijd gezet, maar de motor loopt nog zeer slecht (ratel en veel bijgeluiden)
Maandag gaat de klepdeksel eraf om te zien wat er allemaal aan de hand is.
Ik baal dus als een stekker ??? ???

darius

Ja woutje das niet zo mooi. Maar als je dieselpomp verlopen is of van tijd is kan er volgens mij niks met je kleppentrein zijn gebeurt. Je kleptiming blijft immers correct. Wel veloopt natuurlijk je inspuittijdstip, waardoor je auto niet meer loopt zoals het moet.
Hoop dat ze hem gewoon nog niet goed op tijd hebben gezet oid.  We horen er nog van..groet Darius
No show, only go.

Woutje

#28
Update
Uiteindelijk bleek de motor defect te zijn, hij had geen olie druk meer.
Na wat wikken en wegen heb ik hem eruit gedaan reparatie was te kostbaar.
Heb nu een grijze uit 97 gekocht.