startonderbreker werkt niet na het proberen te jatten van de 850

Gestart door Jaco S, 30-01-2009 17:43:02

Vorige topic - Volgende topic

Jaco S

Ik heb 2 weken geleden iets minder moois meegemaakt.
Was in Disney parijs en hebben ze geprobeerd me 850 te jatten, kleinachterraampje kapot deurslot er uit en contactslot en bedrading hing los.
Hij kon niet gemaakt worden in frankrijk, en is die naar NL gebrcht naar Niham naaldwijk.
Heb eigelijk best spijt van dat ik hem daar heen gebracht heb maar dat is een volvo dealer hier in de buurt.

De bedrading dat normaal vast zit aan een soort van cilinder hebben ze gewoon bast gezet met wat tape :-\
ik heb geen orginale volvo afstandbedining, maar als ik hem open die gaat na een tijdje gewoon de lampjes knipperen dus net dat die weer weer aanstaat neem ook aan dat, dat de startonderbreker is die dus niet werkt.
Want als ik binnen zit en ik doe me deur opslot met de afstand bediening en doe de sleutel in het contact kan ik gewoon de auto straten zonder probleem, daarvoor kreeg ik hem nier gestart voordat ik hem van van het slot had gehaald.

Snap ook niet helemaal de rekening staat antenne op maar wat voor antenne meten ze dan vervangen hebben???

hathü

Er zal vast antennering op de rekening staan, dat onderdeel heeft te maken met de startonderbreker. Is hier op het forum genoeg over te vinden.
Je verhaal is mij niet echt duidelijk, m.a.w. moeilijk leesbaar, het beste is met je klachten terug te gaan naar Niham. Bij de dealer heb je zo wie zo garantie op verrichte reparaties.

succes er mee

Jaco S

als je je auto opslot gooit met de afstand bediening dan hoor je toch niet je auto te kunnen starten, teminste voor dat het was gebeurd kon ik niet me auto starten als die opslot was gedaan via de afstandbediening

UserID6342

Dan zal er ergens iets niet goed zijn gegaan met het alarm, schijnbaar.  Als het geen origineel Volvo alarm is zal de dealer er ook weinig mee kunnen ben ik bang voor.  De antenne die vervangen is idd de antennering rond je contactslot.

Jaco S

Als het idd geen orgineel volvo is dan hadden ze dat wel kunne melden dat ze dat niet goed meer was.
Maar goed vond toch al niet de beste dealer die er is, want alles een beetje van de bedrading varst zetten met tape is niet zo netjes!

Ludo

het lijkt me sterk dat er een antennering op een '95er zit.
:eusa_think: ???